اجتماعی

926 فقره اعمال قانون براي خودروهاي متخلف در ملایر

فرمانده انتظامي شهرستان ملاير از 926 فقره اعمال قانون 5 و 2 ميليون ريالي براي خودروهاي متخلف طي 24 ساعت گذشته توسط مامورين پليس راهور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، سرهنگ پاسدار محمد باقر سلگي با اشاره به اينکه هر نوع مجوز صادره قبلي فاقد ارزش قانوني است، افزود: سلامتي مردم در شرايط شيوع ويروس کرونا و قرمز شدن شهرستان در رنگ بندي جديد، اولويت اول پليس است و بر همين اساس با ترددهاي بدون مجوز برخورد قانوني صورت میگیرد.

اين مقام مسئول بیان کرد: از اين تعداد جريمه ها، 508 فقره اعمال قانون 5 ميليون ريالي ، 418 فقره مربوط به ترددهاي شبانه از ساعت 22 تا 3 بامداد بوده و تعداد 113 مورد نيز تذکر و برگشت به مبداء حرکت نيز توسط مامورين پليس راهور به رانندگان متخلف ابلاغ شده است و اين روند با جديت استمرار دارد.

فرمانده انتظامي ملاير از شهروندان خواست به منظور حفظ سلامت خود و ديگران پروتکل هاي بهداشتي را دقيقاً رعايت کرده و‌در ساعاتي که منع تردد مورد تاکيد ستاد مقابله با کرونا قرار گرفته، از بيرون آمدن از خانه خودداري کنند.

وی همچنین با اشاره به اینکه ارائه هر نوع خدمات پليس راهور از 18 فروردين لغو شد،گفت: اين تصميم با توجه به شرايط اضطرار پيش آمده و قرمز شدن شهرستان ملاير از نظر ميزان آلودگي به ويروس منحوس کرونا و احتمال افزايش تعداد مبتلايان با هرگونه تجمع غير ضروري گرفته شده و خدماتي نظير شماره گذاري ، صدور گواهينامه ، آزمون ها و ……ارائه نخواهد شد .

وي با اشاره به تدابير اتخاذ شده از ستاد مقابله با کرونا و لازم الاجرا بودن اين تصميمات در جهت مقابله کارساز با شيوع ويروس کرونا ، تصريح کرد: بر اين اساس با هر نوع تجمع و ادامه فعاليت مشاغل خطرساز در شرايط قرمز فعلي شهرستان نيز قانوناً برخورد می شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن