اقتصادی

زولبیا بامیه‌ی غیربهداشتی نخرید

رئیس اتحادیه قنادان و آجیل فروشان همدان با بیان اینکه تمام قنادی‌های سطح شهر پروانه کسب دارند گفت: شهروندان برای خرید زولبیا و بامیه از کارگاه‌های زیرزمینی نامعتبر خرید نکنند.

محمد ارغوان در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، بیان کرد: برخی از کارگاه‌های زیرزمینی به دور از چشم اتحادیه و مرکز بهداشت فعالیت می‌کنند که معتبر وبهداشتی بودن آنها مورد تأیید اتحادیه نیست.

وی ادامه داد: بسیاری از این کارگاه ها به علت فعالیت زیرزمینی زیر رصد اتحادیه نیستند و از شهروندان درخواست می‌کنیم در صورت مشاهده اینگونه کارگاه‌ها از طریق واحد پلمب اصناف، اتحادیه یا بهداشت پیگیری کنند.

ارغوان با اشاره به اینکه  در حال حاضر قیمت هر کیلو زولبیا و بامیه در مناطق توسعه یافته‌ی شهر 36 هزار تومان است افزود: در مناطق حاشیه‌ای و کم تصرف قیمت این نوع شیرینی 32 هزار تومان است.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی که یک واحد قنادی اقدام به گرانفروشی کند زیر رصد بازرسان اتحادیه برخورد قانونی با فرد خاطی انجام خواهد شد.

رئیس اتحادیه قنادان و آجیل فروشان همدان در پایان تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف از سوی قنادی‌ها با شماره 124 صمت، اتحادیه و یا مراکز بهداشت ارتباط برقرار و گزارش را اعلام کنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن