اجتماعی

سقوط مرگبار در گودال لجنی جان پسر 11 ساله روستای خیرآبادی را گرفت

سرپرست هلال احمر تویسرکان گفت :عصر روز پنجشنبه به دلیل بی احتیاطی و بازی خواهر و برادر خیرآبادی در تویسرکان به درون گودالی لجنی به عمق حدود ۶ متر سقوط کردند وبر اثر این حادثه نوجوان پسر ۱۱ ساله جان خود را از دست داد و خواهر دو قلویش نجات یافت.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین جلال نانکلی خاطرنشان کرد: پس از سقوط بلافاصله پدر این خواهر و برادر که جانباز و از ناحیه دو پا معلول بوده با آن وضعیت هر چه تلاش می‌کند موفق نمی شود کاری از پیش ببرد.

نانکلی ادامه داد:بنابراین راس ساعت ۱۹ و ۲۷ دقیقه به پایگاه شهید جعفری خیرآباد مراجعه می کند و تیم امدادی 7نفره این پایگاه هم بلافاصله پس از چند دقیقه به محل اعزام و بعد از طی مسافتی سه کیلومتری به گودال رسیده و وارد عمل شد.

نانکلی تصریح کرد: پس از جستجو و بررسی صحنه و گفته پدر متوفی عمق آب در حدود ۶ متر بود و جستجوی ما نتیجه ندادو از آنجا که عمق آب و شرایط کدر و لجنی مانع از ادامه کار شد، سایر همکاران اورژانس، آتش نشانی و نیروی انتظامی بعد از ما در صحنه حضور پیدا کردند.

نانکلی تاکیدکرد :این عملیات نزدیک به چهار ساعت به طول انجامید و با خالی کردن آب توسط پمپ آب، تا حدودی گودال خالی و نیروهای غواص وارد عمل شده و با جستجو پیکر بی جان کودک ۱۱ساله از کف گودال بالا آوردند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن