اجتماعی

‍ از کشف محموله ترياک تا دستگیری سارق تابلو هاي جاده اي در ملاير

فرمانده انتظامي شهرستان ملاير از کشف کشف 4 کيلو و 900گرم ترياک از يک دستگاه خودروي سواري در ملاير خبر داد و گفت:در راستاي مبارزه جدي با مواد مخدر ، با انجام کار اطلاعاتي دقيق، مامورين پليس مبارزه با مواد مخدر از انتقال يک محموله مواد مخدر ترياک بوسيله يک دستگاه خودروي سواري از استان همجوار به شهرستان مطلع شدند.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، سرهنگ پاسدار محمد باقر سلگي در این رابطه افزود:بلافاصله طي هماهنگي با دستگاه قضائي، موقعيت اين خودرو با تعقيب و مراقبت مامورين شناسائي و در يک عمليات ضربتي قبل از ورود به اين شهرستان متوقف شد.

وی اظهار کرد: بازرسي از اين خودروي سواري بوسيله مامورين پليس مبارزه با مواد مخدر مقدار 4.900کيلوگرم ترياک کشف و يک متهم دستگير شد که با تشکيل پرونده ، سوداگر مرگ به مراجع قضائي تحويل شد.

فرمانده انتظامي ملاير در ادامه به دستگیری سارق تابلوهاي جاده اي در ملاير اشاره و خاطرنشان کرد: به دنبال وقوع سرقت تابلو هاي اداره راه شهرستان ، اين موضوع در دستور کار مامورين کلانتري 11 شهدا قرار گرفت.

سلگی افزود: با انجام کار اطلاعاتي دقيق ، موقعيت سارق شناسائي و طي هماهنگي با دستگاه قضائي،حين انتقال و فروش تابلو هاي مسروقه در يک عمليات غافلگيرانه دستگير و از وي تعداد 7 عدد تابلو اداره راه در ابعاد و اندازهاي مختلف کشف و ضبط شد.

وی بیان کرد: در تحقيقات فني و تخصصي صورت گرفته از سارق ، وي به تعداد 3 فقره ديگر از سرقت تابلو هاي اداره راه اعتراف کرد که با تشکيل پرونده ، متهم به مراجع قضائي تحويل شد.

فرمانده انتظامي ملاير همچنین از دستگيري 10سارق و کشف اموال مسروقه در ملاير خبر داد و گفت: در راستاي برخورد بي امان با مجرمان ، مامورين کلانتري 13 طي چند روز تلاش بي وقفه و با انجام کار اطلاعاتي دقيق از مخفيگاه سارقان تحت تعقيب مطلع شده که طي هماهنگي با دستگاه قضائي به اين توفيقات نائل شدند.

اين مقام مسئول اظهار کرد: با اجراي تعداد 10 طرح ضربتي مامورين اين يگان در نقاط مختلف بترتيب دو سارق سابقه دار لوازم داخل خودرو ، يک سارق منازل خالي از سکنه و مسجد يکي از روستاهاي ملاير ، يک سارق ساختمانهاي نيمه کاره و خانه هاي باغي، يک سارق نانوائي، يک سارق موتورسيکلت، يک سارق آلومينيم هاي آرامستانها، يک سارق دوچرخه ، يک سارق موتور کولر و يک سارق موتورسيکلت توسط مامورين اين کلانتري دستگير شدند.

سلگي ادامه داد: در اين ارتباط يک واحد صنفي ضايعاتي پلمب ، دو دستگاه دوچرخه و يک دستگاه موتورسيکلت مسروقه از فرد مال خر کشف ، دو مال خر اموال مسروقه دستگير ، يک دستگاه موتورسيکلت مسروقه از فرد سارق کشف و قطعات و ساير لوازم مسروقه داخل خودرو از خودروهاي سواري و منازل کشف و به افراد مال باخته تحويل شد.

فرمانده انتظامي ملاير با اشاره به اینکه با تشکيل پرونده سارقان تحويل مراجع قضائي شدند، ضمن تقدير از حمايتهاي قاطعانه دستگاه قضائي در برخورد قاطعانه با سارقان ، تصريح کرد: برخورد با مجرمان از اولويت هاي پليس ملاير بوده و در اين ماموريت برخورد پليس هوشمندانه و سرسختانه ادامه خواهد داشت.

سلگی تأکید کرد: شهروندان در صورت رويت هر نوع رفتار مشکوک مراتب را بلافاصله با پليس در ميان بگذارند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن