علمی و دانشگاهی

درخشش دانشجویان ملایری در نخستین دوره رویداد ملی کرسی های آزاد اندیشی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر از درخشش دانشجویان ملایری در نخستین دوره رویداد ملی کرسی های آزاد اندیشی خبر داد و گفت: چهار تیم دانشجویی از این واحد دانشگاهی به‌طور همزمان در مرحله نهایی رقابت‌های کرسی‌های آزاد اندیشی حضور داشتند.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، دکتر محمدعظیم خدایاری با بیان اینکه تیم‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر در مسابقات کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه آزاد کشور درخشیدند، اظهار کرد: تیم‌های این واحد دانشگاهی توانستند به مرحله کشوری این رقابت‌ها راه یابند.

وی اظهارکرد: از مجموع تیم‌هایی که از دانشگاه آزاد اسلامی ملایر به مرحله کشوری این رقابت‌ها راه یافته بودند، چهار تیم این واحد دانشگاهی، توانستند در چهار گروه مختلف رتبه‌های نخست تا چهارم کسب کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر با بیان اینکه در محورهای سلامت و اجتماعی این رقابت‌ها دو تیمی که از ملایر شرکت کرده بودند رتبه‌های نخست کشوری را برای خود کسب کردند، خاطرنشان کرد: تیم‌های هنر و معماری و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر توانستند در این رقابت‌ها به ترتیب رتبه‌های سوم و چهارم کشوری را از آن خود کنند.

خدایاری افزود: راهیابی چهار تیم از دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر به مرحله نهایی این رقابت‌ها در حالی اتفاق افتاد که تیم‌های این واحد دانشگاهی تنها نمایندگان دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان بودند که باعث سربلندی و سرافرازی این استان در این رویداد ملی شدند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر با تأکید بر حضور 1500 تیم از کل کشور در این رویداد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر تنها دانشگاهی بود که همزمان چهار تیم دانشجویی از این واحد دانشگاهی در مرحله نهایی این رقابت‌ها حضور داشتند.

وی افزود: با توجه به افتخارآفرینی دانشجویان و برای قدردانی از آنان و روحیه‌بخشی در مراسمی با حضور مسولان استانی و شهرستانی از افتخارآفرینی آنان تجلیل می‌شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن