فرهنگ و هنر

لزوم معرفی سردار شهید “حسن تاجوک” به نسل جوان

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه سردار شهید “حسن تاجوک” باید به نسل جوان امروز و آینده معرفی شود، گفت: از ظرفیت شهرستان برای یادواره شهدای گردان مسلم ابن عقیل ملایر استفاده شود.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، قدرت الله ولدی در نشست هماهنگی یادواره شهدای گردان مسلم ابن عقیل با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج حسن تاجوک، زنده نگه داشتن یاد و خاطره ۱۱۰۰ شهید والامقام این شهرستان، فرماندهان، سرداران و شهدای شاخص ملایر را یک ضرودت دانست.

وی اظهارکرد: یادواره شهدای گردان مسلم ابن عقیل باید با هدف معرفی سردار شهید حاج حسن تاجوک و شهدای این گردان و تولید برنامه هایی با محتوای اثرگذار و قوی باشد.

ولدی با تاکید بر اینکه برگزاری این یادواره باید با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی باشد، خواستار بهره گیری از توان و ظرفیت گروه های فرهنگی و هنری، اطلاع رسانی درست، استفاده از ظرفیت صدا و سیما و پخش زنده مراسم یادواره و دعوت از سخنران کشوری و فرماندهان و پیشکسوتان جبهه و جنگ این شهرستان در برگزاری این یادواره شد.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به اینکه این یادواره با محوریت معرفی شهید تاجوک و شهدای این گردان عملیاتی باید برای آیندگان ماندگار باشد، گفت: مردم با مشارکت گسترده خود در انتخابات ۲۸ خرداد و پای صندوق های رای نشان دادند که همواره گوش به فرمان رهبری و مدافع شهدا و ۱۱۰۰ شهید والامقام شهرستان ملایر هستند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن