اجتماعی

توجه بیشتر به بافت فرسوده؛دغدغه مردم ملایر

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر با اشاره به روسفیدی برگزارکنندگان انتخابات ۱۴۰۰ در ملایر گفت: دغدغه مردم ملایر توجه بیشتر به بافت فرسوده و ارائه خدمت به مناطق حاشیه‌نشین است.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، قدرت الله ولدی چهارشنبه ۱۶ تیرماه در جمع منتخبان ششمین دوره شورای اسلامی شهر ملایر، افزود: شهر ملایر باید به اندازه جایگاه رفیعش و کسب دو عنوان جهانی و تقدیم ۱۱۰۰ شهید والامقام به انقلاب اسلامی باید زیبا و آباد و صاحب بهترین امکانات و خدمات باشد.

فرماندار ملایر تأکید کرد: منتخبان شورای اسلامی شهر باید با همدلی،وفاق و داشتن برنامه‌های راهبردی و قابل اجرا، با تمام توان و ظرفیت برای پیشرفت و آبادانی هرچه بیشتر شهر و توزیع عادلانه خدمات به مردم ورود کنند.

ولدی با بیان اینکه مردم ملایر حماسه آفریدند و باید به اندازه جایگاه رفیع‌شان از خدمات و امکانات بهره‌مند شوند، افزود:به منتخبان شورای شهر ملایر در دوره ششم تبریک می‌گویم و همچنین از حضور گسترده مردم این شهرستان در انتخابات ۲۸ خرداد و خلق حماسه‌ای ماندگار قدردانی می‌کنم.

وی اظهار کرد: مشارکت پرشور و گسترده مردم ملایر در انتخابات نشان داد که شهر و دیار خود را دوست دارند و سرنوشت خود و شهرشان برای آنها مهم است.

ولدی تصریح کرد: در برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در شهرستان ملایر ذره‌ای کوتاهی نشد، ملاک ما رعایت مُر قانون، بی‌طرفی و حفظ سلامت و امنیت انتخابات بود و چون با خدا معامله کردیم، در این انتخابات روسفید شدیم.

این مقام مسئول گفت: طبق اعلام رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان همدان، صحت انتخابات شوراهای اسلامی ۶ شهر تابعه شهرستان ملایر تایید شد و حتی یک رای هم در این شهرستان جابجا نشد.

وی ادامه داد: مردم ملایر به منتخبان شورای اسلامی شهر در دوره ششم اعتماد کردند و منتخبان باید از این سرمایه عظیم مردمی برای ارائه بهترین خدمت به مردم استفاده کنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن