اجتماعی

طرح نصب پنل‌های خورشیدی خاک می‌خورد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه اراده‌ای برای به پایان رساندن طرح‌های علمی پژوهشی در همدان وجود ندارد گفت: طرح نصب پنل‌های خورشیدی در آستانه تصویب به فراموشی سپرده شد.

ابراهیم مولوی در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، بیان کرد: متأسفانه قانون مدیریت یکپارچه شهری در مجلس، مدت‌ مدیدی در حال پاسکاری است و این موضوع می‌تواند در ناکام ماندن بسیاری از طرح ها از جمله نصب پنل خورشیدی در همدان و هوشند سازی دوربین‌ها و چراغ‌های راهنمایی و رانندگی مؤثر باشد.

وی ادامه داد: درعدم هوشمند سازی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی بسیاری از ارگان‌ها از جمله شهرداری، شورای شهر، اداره آب و برق و همچنین پلیس راهنمایی و رانندگی مقصر است.

مولوی با اشاره به اینکه این طرح در مدتی پیس تا آستانه تصویب رسید افزود: متأسفانه با بی توجهی برخی از ارگان‌ها این طرح پشت ویترین باقی ماند و خاک می‌‌خورد.

این عضو شورای شهر با بیان اینکه طرح‌های علمی پژوهشی در همدان طرفدار و متولی ندارد عنوان کرد: با پیگیری این موضوع می‌توانستیم به راحتی با تأمین اعتبار از بودجه هوشمند سازی شهرها، چراغ‌های راهنمایی و رانندگی و همچنین دوربین‌ها را هوشمند کنیم.

مولوی در پایان هرج و مرج فعلی ناشی از قطعی برق را به خصوص در ترافیک و تردد، نتیجه بی توجهی و به فراموشی سپردن طرح هوشمند سازی دوربین‌ها و چراغهای راهنمایی و رانندگی دانست.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن