ورزشی

بسکتبال همدان قربانی تصمیمات غیر کارشناسی مدیر کل

تیم بسکتبال همدان که بعد از سال ها با تلاش و همت خود و با کمترین امکانات، بدون هیچ اعتبار و پشتوانه با هزینه شخصی خود اعضای تیم توانسته مقام اول گروه خود را به دست بیاورد و به مرحله حذفی راه پیدا کند؛ حالا درست هنگامی که فقط چند روز تا مسابقات دور بعد باقی مانده درهای محل تمرین تیم، جایی که سال ها ست به عنوان خانه بسکتبال همدان شناخته می شود به روی آن ها قفل می شود و به ورزش دیگری اختصاص می یابد.

بازیکن و کمک مربی تیم بسکتبال همدان در گفت و گو اختصاصی با پایگاه خبری همدان آنلاین، گفت: بدون اخطار قبلی شبانه قفل درهای ورودی سالن تختی، محل تمرین اختصاصی بسکتبال را عوض کردند.

حبیب خلیلی در تشریح این خبر بیان کرد: حتی یک نامه برای تخلیه سالن به هيأت نفرستادند و مهلت ندادند، در عرض یک شب بدون اینکه هيأت بسکتبال در جریان باشد در اقدامی فوری،  شبانه قفل درهای ورودی سالن را عوض کردند.

وی ادامه داد: بعد از آن که با قفل بودن درها مواجه شدیم فهمیدیم سالن را به محل تمرین ورزش جودو اختصاص داده اند و تجهیزات این ورزش را به آن جا انتقال دادند و تشک انداخته اند، این در حالی ست که ورزش جودو سال ها ست که پشت سالن تختی سالن اختصاصی و انحصاری دارد.

رییس هيأت بستکبال شهرستان همدان نیز در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه گفت: ما هم جزئی از خانواده اداره کل ورزش و جوانان هستیم اما هيأت بسکتبال را نادیده گرفتند.

سرهنگ محمد اشتری اظهار کرد: حدود شش ماه پیش در جلسه ای که هيأت بسکتبال استان با مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان جناب آقای دکتر حمید سیفی داشتند، پیشنهاد عوض کردن سالن اختصاصی ورزش بسکتبال از سالن تختی به سالن شهید سلیمانی از طرف مدیر کل به رییس هيأت بسکتبال همدان، جناب آقای پرویز ریحانی داده شد اما با مشورت با هيأت رئیسه و پیشکسوتان این پیشنهاد بنا به دلایل مختلف قاطعانه رد شد و مدیر کل هم این تصمیم را پذیرفتند و این ماجرا تمام شده بود اما بعد 6 ماه چه اتفاقی افتاد که یک شبه اینگونه با هيأت بسکتبال رفتار می شود و نادیده اش می گیرند جای سوال دارد.

سرهنگ اشتری با بیان اینکه دلایل مختلفی برای رد پیشنهاد جا به جایی سالن تمرین بسکتبال به سالن شهید سلیمانی وجود دارد توضیح داد: تجهیز نبودن سالن، بعد مسافت، نبود وسایل حمل و نقل و سختی رفت و آمد در ساعات پایانی شب به ویژه در فصل پاییز و زمستان؛ برخی از این دلایل هستند.

سر مربی تیم و مسئول کمیته مربیان و آموزش استان و شهرستان همدان نیز گفت: تیمی که از لحاظ فنی و حتی اخلاق عملکرد خوبی داشته و در چند قدمی کسب مقام است این گونه بدون طرح و برنامه ریزی و عمل کارشناسی نابودش می کنند.

دکتر بهزاد پاکراد تصریح کرد: بعد سال ها تیم بسکتبال همدان با همت خود بازیکنان به نتایج خوبی دست پیدا کرد حال با اینگونه رفتار ها امید و انگیزه را از بازیکنان و کادر تیم سلب می کنند و به جای حمایت در نطفه خفه و نابودش می کنند.

وی در ادامه گفت: مسئولین یک بار سر تمرینات تیم حضور پیدا نکردند، کل هزینه های تیم بر دوش بازیکنان بوده و با هزینه شخصی در مسابقات شرکت می کردند؛ حتی توپ های تمرین خود را ازهیئت بسکتبال شهرستان بهار گرفتیم.

دکتر پاکراد یادآور شد: این سالن به لحاظ درآمد زایی هم می تواند حائز اهمیت باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن