اجتماعی

اهدای 40 سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد ملایر

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)ملایر گفت: به مناسبت هفته ازدواج مراسم عقد زوج‌ های جوان و اهدای جهیزیه به نوعروسان در محل دفتر امام‌ جمعه ملایر برگزار شد.

علی خراسانی در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین، با اشاره به اینکه امسال به مناسبت هفته ازدواج 40 سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) اهدا شد، ادامه داد: با توجه به تاکیدات امام‌ جمعه در کنار این کمک ها، پیوست فرهنگی نیز وجود داشت.

وی بیان کرد: در سال جاری تاکنون با همکاری خیرین، ارگان هاو نهادهای دولتی 40 مورد جهیزیه مجموعاً به ارزش 600 میلیون تومان به 40 زوج تحت پوشش اهدا شد تا زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اقدامات کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر در راستای ترویج سنت ازدواج، افزود: سال گذشته با کمک خیرین، ‌مسئولین و متولیان امر در سطح این شهرستان ۲۱۰ فقره جهیزیه به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون تومان در بین نوعروسان توزیع شد.

خراسانی با بیان اینکه خیرین در شکل گیری این اقدام نیک و خداپسندانه نقشی مهم داشتند و بیش از ۸۰۰ میلیون تومان برای تامین جهیزیه کمک کردند، اظهارکرد: تسهیل گری و کمک به ازدواج و تشکیل خانواده دختران تحت پوشش از وظایف مهم این نهاد است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن