ورزشی

ورزش برای سلامتی یا عامل شیوع کرونا

جدید ترین نوع جهش یافته کووید-۱۹، به نام کرونا دلتا این روزها به صورت چراغ خاموش در شهر مشغول سیاه پوش کردن ده‌ها خانواده‌ همدانی است.

درحالی که رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک همچنان توسط تمامی پزشکان و وزارت بهداشت ودرمان به عنوان مهم‌ترین نکات برای پیشگیری از ابتلا و گسترش این ویروس در شهر توصیه می‌شود، هنوز هم برخی از ادارات دولتی با چشم پوشی کامل نسبت به این مهم اقدام به برگزاری دوره‌های و کلاس‌های آموزشی می‌کنند که هیچ نتیجه‌ای جز بیماری و یا عزادار شدن خانواده‌ها ندارد.قریب به سه روز گذشته هیئت تیم کبدی با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان بدون کوچک ترین توجه و اهمیتی به ساده ترین و بدیهی ترین توصیه‌های بهداشتی، اقدام به برگزاری دوره مربیگری و داوری درجه ۳ این رشته ورزشی کرد.

اقدامی که به بدون هیچ نظارت و یا اخطاری از سوی ارگان‌های متولی همراه بود.

این درحالیست که پس از ارسال گزارشات به ستادی که موظف به پیگیری و پیشگیری از شیوع ویروس و برخورد با متخلفین است، مهم ترین عضو آن یعنی دبیر هماهنگی ستاد مدیریت کرونا استان همدان به راحتی این گردهمایی را بدون مانع خوانده و اعتقاد دارد که این جلسه با رعایت کامل نکات بهداشتی برگزار شده است.

حال باید دید در شرایطی که بیماری و مرگ بیش از هر زمان دیگری به خانواده ما نزدیک شده است، متولیان این امر به چه دلیل باعث گسترش سایه سیاه کرونا بر زندگی شهروندان می‌شوند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن