اجتماعیاقتصادی

هوشیاری پلیس مانع قاچاق احشام و مرغ شد

فرمانده انتظامي شهرستان ملاير از کشف محموله ميلياردي احشام بدون مجوز قانوني از يک دستگاه کاميونت ايسوزو در ملاير خبر داد و گفت: در راستاي مبارزه با هرگونه جابجائي احشام بدون مجوز قانوني، مامورين پاسگاه انتظامي جوزان حين کنترل محورهاي مواصلاتي منتهي به شهرستان به يک دستگاه کاميونت مشکوک شدند و بلافاصله با هماهنگي دستگاه قضائي، اين خودرو را جهت بررسي دقيق تر مدارک و محموله متوقف کردند.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین سرهنگ محمد باقر سلگي افزود: در بازرسي صورت گرفته توسط مامورين از اين کاميونت، تعداد 110 راس گوسفند بدون مجوز قانوني به ارزش 2 ميليارد ريال کشف و ضبط و با تشکيل پرونده، فرد متهم تحويل مراجع قانونی شد.

وی در ادامه از كشف دو ميليارد و 600 ميليون ريال مرغ فاقد مجوز قانوني در شهرستان خبر داد و اظهارکرد: ماموران پاسگاه انتظامي جوزان حين گشت زني ضمن کنترل محورهاي مواصلاتي منتهي به شهرستان به پنج دستگاه کاميونت مشکوک شدند و بلافاصله با هماهنگي دستگاه قضائي اين خودروها را به منظور بررسي دقيق تر توسط مامورين متوقف کردند.

اين مقام مسئول افزود: در بازرسي به عمل آمده از اين خودرو توسط مامورين مقدار 14 هزار کيلوگرم مرغ قاچاق و فاقد مجوز قانوني کشف و ضبط و تعداد پنج نفر متهم در اين خصوص با تشکيل پرونده تحويل مراجع قضائي شدند.

فرمانده انتظامي ملاير با اشاره به اينکه طي هماهنگي هاي قانوني انجام شده با اداره صمت ، 5000 قطعه مرغ براي توزيع در سطح شهرستان به کشتارگاه تحويل شد، افزود: برخورد قانوني و قاطعانه با قاچاق فرآورده هاي دامي و طيور با جديت تمام در دستور کار پليس آگاهي قرار دارد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن