اقتصادی

اختصاص ۱۷ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای مجتمع‌های آبرسانی روستایی ملایر

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مهندس جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، احداث مجتمع‌های آبرسانی روستایی را ضرورتی مهم در حوزه آب و فاضلاب این شهرستان برشمرد.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، حجت الاسلام احد آزادی‌خواه گفت: در این نشست درباره روستاهایی که به صورت “تک روستایی” بوده و زیر نظر آب و فاضلاب نیستند، بحث و گفتگو شد.

وی اظهار کرد: در همین رابطه مصوب شد آمار روستاهایی که علاقه‌مند هستند زیر نظر آب و فاضلاب اداره شوند، احصا و پس از صورت جلسه شورا و تایید بخشدار، توسط اینجانب برای شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ارسال شود و طبق قول مساعد مهندس جانباز، تا حدود ۵ هزار نفر که جمعا ۱۵ روستا را شامل می‌شود، طرح‌هایی همچون تعمیر و تجهیز و اصلاح شبکه در حوزه آب و فاضلاب روستایی اجرا شود.

آزادی‌خواه ادامه داد: در این دیدار همچنین مقرر شد جدای از اعتبارات تخصیصی، ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای مجتمع‌های آبرسانی علی‌آباد دمق، کریم‌آباد، واشان و کهکدان، تا پایان سال مالی ۱۴۰۰ اختصاص یابد که پیش از این نیز توسط دکتر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور نیز ۷ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شد که در مجموع ۱۷ میلیارد تومان برای مجتمع‌های آبرسانی شهرستان اختصاص یافت.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن