اجتماعی

تاکنون طرحی برای دائمی شدن همسان سازی بازنشستگان اعلام وصول نشده است

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با لایحه رتبه بندی معلمان و طرح دائمی شدن همسان سازی حقوق بازنشستگان موافق هستم، گفت: تاکنون طرح یا لایحه ای برای دائمی شدن همسان سازی بازنشستگان اعلام وصول نشده است.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین به نقل از دفتر ارتباط مردمی دکتر هادی بیگی نژاد، این نماینده مجلس در محل کانون بازنشستگان آموزش و پرورش و جمع ه‍یئت مدیره این کانون، به بحث و تبادل نظر در خصوص لایحه رتبه بندی معلمان و طرح دائمی شدن همسان سازی حقوق بازنشستگان پرداخت.

وی در خصوص لایحه بندی چنین توضیح داد: اکثریت مجلس و بنده در خصوص این طرح نظر موافق داریم، اما آنچه مانع به سرانجام نرسیدن این طرح شده است، عدم تامین اعتبار لازم برای اجرای آن است.

بیگی نژاد افزود: دولت برای اجرای این طرح 20 هزار میلیارد تومان در نظر گرفته است اما برآوردها نشان می‌دهد اجرای این طرح نیازمند حداقل 60 هزار میلیارد تومان است که باید برای آن چاره اندیشی کرد.

وی در مورد طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان نیز اظهارکرد: صحبت های که در خصوص مخالفین با این طرح گفته می شود، نادرست است، چراکه تا زمانی که یک طرح به صحن مجلس ارائه نشود، حرف از موافق و مخالف نیست و بحث از ارائه طرح است.

نماینده مردم ملایر افزود: تاکنون طرح یا لایحه ای در خصوص دائمی شدن همسان سازی بازنشستگان اعلام وصول نشده است اما در صورت ارائه بنده از آن حمایت خواهم کرد.

گفتنی است؛ در این نشست با توجه به اعتراض برخی حاضران مبنی بر عدم اعلام وصول این لایحه توسط مجلس با توجه به ارائه آن توسط دولت، بیگی نژاد قول داد اعلام وصول طرح توسط هیئت رئیسه را پیگیری کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن