اجتماعی

عملیات جستجو برای پیدا کردن جسد غرق‌شده در سد کلان ادامه دارد

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ملایر با بیان اینکه عملیات جستجو برای پیدا کردن جسد غرق‌شده در سد کلان ادامه دارد،تأکید کرد: مردم از ورود به سد کلان جدا پرهیز کنند،همچنین با هرگونه اقدام و جوسازی در فضای مجازی برخورد می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، حسین فارسی سه‌شنبه ۲۶ مرداد ماه در حاشیه بازدید از روند عملیات تجسس غواصان برای یافتن جسد غرق شده در سد کلان، گفت: حدود ۱۰ روز پیش جوانی ۳۵ ساله همراه با خانواده و اقوام خود به سد کلان حضور میدا کردند و علی‌رغم تمام هشدارها، نصب علائم هشداردهنده و اعلام منابع امور آب و ستاد مدیریت بحران شهرستان مبنی بر ممنوعیت شنا در سد کلان، وی با اختیار خود اقدام به شنا می‌کند.

وی با بیان اینکه متاسفانه این فرد غرق شده و هنوز جسد وی پیدا نشده است،افزود: از لحظات اولیه تیم‌های غواصان هلال احمر و سازمان آتش‌نشانی ملایر در محل حضور پیدا کرده و شروع به جستجو برای یافتن جوان غرق شده کردند.

فارسی اظهار کرد: پس از گذشت ۶ روز و به نتیجه نرسیدن جستجوها، با پیگیری معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر و ستاد بحران شهرستان با هماهنگی ستاد بحران استان همدان، اکیپی از سازمان هلال احمر استان به مدت سه روز عملیات جستجو را انجام دادند که مدیرعامل سازمان هلال احمر نیز بازدیدی از سد کلان داشت.

معاون فرماندار ملایر تاکید کرد: امروز نیز با هماهنگی معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر و ستاد بحران شهرستان، اکیپی از غواصان متخصص با هماهنگی ستاد بحران استانداری همدان و استانداری کردستان از مریوان اعزام و در محل سد کلان مستقر می‌شوند.

فارسی با بیان اینکه تیمی از غواصان کرج و ارتش نیز با هماهنگی خانواده افشاری مشغول به تجسس در سد کلان هستند، اظهار کرد: طبق نظر کارشناسان عملیات جستجو همچنان ادامه دارد و از مردم و شهروندان ملایری می‌خواهیم آرامش خود را حفظ کرده و از آمدن به سد کلان جدا پرهیز کنند.

وی از خانواده افشاری نیز درخواست کرد: آرامش خود را تا پیدا شدن فرزندنشان حفظ کنند تا با توکل بر خدا و تلاش اکیپ‌های غواصی جسد به زودی پیدا شود.

فارسی تاکیدکرد: با کسانیکه به عمد در این زمینه جوسازی کنند و در فضای مجازی به این موضوع دامن بزنند، به شدت برخورد می‌شود.

معاون فرماندار ملایر گفت: در بازدید امروز نیز مقرر شد تیم‌های غواصی هلال احمر، آتش‌نشانی و تیم‌هایی که از بانه می‌آیند، با مسئولیت ستاد بحران شهرستان زیر نظر مهندس باویسی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و بخش خصوصی با مسئولیت خانواده افشاری به ععالیت خود ادامه دهند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن