اجتماعی

جسد فرد غرق شده در سد ملایر پس از ۱۳ روز پیدا شد

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ملایر گفت: همزمان با تاسوعای حسینی،بالاخره جسد فرد غرق شده در سد ملایر پس از ۱۳ روز پیدا شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، حسین فارسی،چهارشنبه،۲۷ مرداد ماه در جمع اصحاب رسانه ملایر افزود: با هماهنگی ستاد مدیریت بحران شهرستان و تلاش همه گروههای غواصی امروز ۲۷ مرداد ماه جنازه فرد غرق شده در سد کلان ملایر پیدا واز آب بیرون آورده شد.

وی ادامه داد: جسد مسعود افشاری،برای طی مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی و انتظامی شهرستان قرار گرفت.

فارسی با تشکر از مردم ملایر و همدردی باخانواده داغدیده از تلاش همه گروهها و کسانی که در این مدت زحمت کشیدند، قدردانی کرد.

معاون فرماندار ملایر اظهار داشت: با تلاش گروه مشترک غواصی متشکل از غواصان اعزامی از مریوان،ارتش،سد کرج،هلال احمر و آتش نشانی ملایر با کمک تجهیزات امدادی شهرستان(سپاه،آتش نشانی و هلال احمر)سرانجام بعد از ۱۳ روز جستجو پیکر بی جان فرد غرق شده در عمق ۲۷ متری آب سد کلان شناسایی و کشف شد.

گفتنی است؛ این جوان ۳۵ ساله به همراه ۲ نفر دیگر با قایق بادی اقدام به قایق‌سواری در سد کلان می کردند که طبق شنیده‌ها این جوان یا خود اقدام به پریدن در آب کرده و یا به داخل آب پرتاپ شده و برای رسیدن به خشکی اقدام به شنا می کند.

با وزش باد، قایق از کنترل این ۲ نفر خارج شده و به سمت تاج سد می‌رود و در نهایت به خشکی می‌رسد، اما جوان از همان لحظه ناپدید شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن