اقتصادی

افتتاح ۱۶۰ پروژه، ارمغان دولتمردان در ملایر

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر گفت: همزمان با هفته دولت ۱۶۰ طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۳۰ میلیارد تومان در شهرستان ملایر به بهره‌برداری می‌رسد و عملیات اجرایی تعدادی از آنها آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، قدرت ولدی چهارشنبه سوم شهریور ماه، در حاشیه افتتاحیه ها، افزود: با اجرای این تعداد طرح و پروژه برای ۱۱۲۹ نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه ملایر از نظر تعداد و حجم سرمایه‌گذاری طرح‌ها و پروژه‌های هفته دولت جزء اولین شهرستان‌های استان است،اظهار کرد:شاخص‌ترین پروژه‌های قابل افتتاح مجموعه فروسیلیس آذرخش، اورژانس ۳۲ تختخوابی بیمارستان امام حسین(ع) و فاز دوم مجموعه تفریحی و توریستی مینی‌رود یا جهان کوچک است که آماده افتتاح است و در موعد مقرر بهر‌برداری می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: به دلیل شیوع ویروس کرونا و قرار گرفتن استان و شهرستان‌ها در وضعیت قرمز، بیشتر این طرح‌ها به صورت ویدئو کنفرانس و همزمان افتتاح خواهد شد.

ولدی بیان کرد: دو شهرک گلخانه‌ای ۶۸ هکتاری گنبد و ۵۸ هکتاری حسین‌ آبادناظم در دست اجراست که به‌تازگی موافقت تخصیص آب با ۲۵۰ هزار لیتر از سوی وزارت نیرو برای شهرک گلخانه‌ای حسین آباد ابلاغ شد.

وی با اشاره به اینکه تمام توان و تمرکز ما بر تکمیل طرح‌های نیمه‌کاره و بهره‌برداری از این طرح‌هاست، افزود: در حال حاضر که بسیاری از دولتمردان و نمایندگان مجلس مشغول بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم هستند، به دستور استاندار همدان، تمام مجموعه مدیران در تلاش هستند تا خلائی در ارائه خدمات به مردم ایجاد نشود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن