سلامت و پزشکی

خیرین خدمات تخصصی دندانپزشکی را به یک روستا رساندند

امروز همزمان با هفته دولت، بخش دندانپزشکی مرکز خدمات جامع سلامت روستای آورزمان بخش سامن با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیون تومان، به همت بلند خیران مرحوم “حاج صفدر ملکی” و “حاجیه خانم گرجی خانجانی” و با حضور معاون استاندار و فرماندار ملایر، نماینده مردم ملایر در مجلس و جمعی از مسئولان شهرستان و خیران روستا به بهره‌برداری رسید.

‍ به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، یکشنبه ۶ شهریور ماه، معاون استاندار و فرماندار ملایر در آئین افتتاح بخش دندانپزشکی مرکز درمانی روستای آورزمان،گفت: در شهرستان ملایر به اندازه یک استان امکانات بهداشتی و درمانی گرفتیم و در مقابل خدمات خوب ارائه شد.

قدرت الله ولدی با بیان اینکه خیرین در تمامی عرصه‌ها همراه مجموعه شهرستان بودند و حضور آنها همیشه موجب تحول، خیر و برکت است افزود: تلاش خیرین این شهرستان در تامین نیازمندی‌های حوزه بهداشت و درمان و به ویژه مقابله با کرونا ستودنی است.

وی اظهار کرد: مجاهدت کادر درمان در دوران مقابله با کرونا همانند دوران دفاع مقدس است و مردم باید همراه آنان باشند.

فرماندار ملایر ادامه داد: طی سال‌های اخیر رشد حوزه بهداشت و درمان این شهرستان شتابان است و حدود ۹۸ طرح بهداشتی و درمانی از محل اجرای طرح تحول نظام سلامت در این شهرستان اجرا شد.

ولدی بیان داشت: تلاش همه ما در دولت و مجموعه قوای سه گانه، ارایه خدمات به مردم است و تمام همّ و غمّ ما بر تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌کاره و استفاده از ظرفیت خیرین است.

این مقام مسئول گفت: دولت و نظام جمهوری اسلامی تاکنون خدمات خوبی در روستاها ارایه کرده و در این راستا، آورزمان با بهره‌مندی از این خدمات، به عنوان یکی از روستاهای بزرگ ملایر به شمار می رود و باید به دنبال شهر شدن آن باشیم.

گفتنی است؛ در این آئین مرکز خدمات جامع سلامت روستای آورزمان به نام شهید “داریوش ساکی” نامگذاری و از خانواده خیرین مرحوم “حاج صفدر ملکی” و “حاجیه خانم گرجی خانجانی” تقدیر شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن