سیاسی

ناتوانی مجمع نمایندگان در مقابل نظرات شخصی

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان در رابطه با اعمال سلیقه در انتخاب استاندار، گفت: این مجمع توانایی نظارت بر اعمال نظر صاحب نفوذان در این موضوع را ندارد.

احمد حسین فلاح در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، با اشاره به حواشی انتخاب استاندار و صحبت‌هایی مبنی بر اعمال نظر برخی افراد در اتاق‌های زیرزمینی، اظهار کرد: ارسال گزینه‌های اصلح از سوی مجمع نمایندگان تنها یک روش از معرفی و پیشنهاد استاندار به وزارت کشور بوده که احتمال عدم انتخاب تمامی گزینه‌های معرفی شده وجود دارد؛ دفتر ریاست جمهوری، وزارت کشور و سایر افرادی که توانایی پیشنهاد استاندار آینده را به وزارتخانه مربوطه دارند می‌توانند افراد مدنظر خود را معرفی کنند.

وی ادامه داد: براین اساس مجمع نمایندکان نمی‌تواند نظارت قاطعانه‌ای در برابر اعمال نظر برخی از افراد داشته باشد؛ این درحالیست که باید توجه داشت که تمام تلاش نمایندگان استان، انتخاب شخصی جهادی و انقلابی است.

فلاح با تاکید براینکه در مجمع نمایندگان منافع ملی به سلایق شخصی اولویت داشته و تمامی پیشنهادهای ارسال شده به وزارت کشور براساس توجه به نظرات اکثریت بوده است، اظهار کرد: امیدواریم انتخاب استاندار تا هفته آینده انجام شده و فرد منتخب در اسرع وقت وظایف خود را انجام دهد چراکه در حال حاضر تمامی فعالیت‌ها در استانداری با بی توجهی و به صورت آرام و کند درحال انجام شدن هستند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن