سلامت و پزشکی

تشکیل ستاد ویژه جهش تزریق واکسن در استان از روز آینده

استاندار همدان از برگزاری ستاد ویژه در راستای جهش تزریق واکسن در روز آینده و آمادگی استانداری برای اختصاص ۲۰۰۰ مدرسه جهت واکسیناسیون هم‌استانی‌ها خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، سید سعید شاهرخی شامگاه پنج‌شنبه ۲۵ شهریورماه در ستاد مدیریت کرونای استان همدان با حضور وزیر بهداشت، اظهار کرد: خوشبختانه شاهد گشایش خوبی در رابطه با واردات واکسن هستیم؛ از این رو درحال حاضر، ایجاد زمینه و بستر مناسب برای واکسیناسیون تنها اقدامی است که مسئولان باید آن را انجام دهند.

وی با بیان اینکه روز آینده ستاد ویژه برای جهش تزریق واکسن را تشکیل خواهد شد و دو هزار مدرسه را برای واکسیناسیون، مهیا می‌شوند نیز اظهار کرد: تلاش ما این بوده که همه امکانات را بسیج کنیم، ورود به بیمارستان را کاهش دهیم و مردم نیز به خوبی با ما همکاری کردند و همراه مسئولان ما در پیک‌های مختلف به بهترین وجه، بیماری را کنترل کردیم.

شاهرخی با تاکید براینکه همدان از استان‌های ممتاز در حوزه بهداشت و درمان بوده و در بحث پیشگیری و مقابله با کرونا از همان روز اول سناریوهای مختلفی برای شرایط مختلف در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: تا کنون ۱۰۱ جلسه ستاد مدیریت کرونا همزمان با کشور در استان و شهرستان‌ها برگزار شده و بیش از ۹۶۷ مصوبه را عملیاتی کردیم.

استاندار با تاکید بر فعالیت قابل توجه و یکپارچگی تحسین برانگیز تمامی نهادها و دستگاه های استان اعم از سپاه پاسداران، دادستانی وناجا، تصریح کرد: گاها شاهد شدت و ضعفی در انجام برنامه‌ها بودیم اما باید توجه داشت که همه تلاش و امکانات را پای کار آوردیم تا با اجرای مصوبات ورودی بیمارستان‌ها را کاهش دهیم و همکاری خوبی نیز بین ادارات صورت گرفت و هم اکنون دربین استان‌های موفق در نحوه مدیریت کرونا قرار داریم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن