اجتماعی

توزیع ۱۰۰۰ سبد معیشتی توسط بسیجیان ملایر در هفته دفاع مقدس

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه به پاس گرامیداشت هفته دفاع مقدس سپاه ناحیه ملایر بیش از 100 عنوان برنامه مختلف تدارک دیده است که در سطح شهرستان اجرایی می شود،گفت:توزیع بیش ۱۰۰۰ سبد معیشتی توسط بسیجیان شهرستان و برگزاری یادواره‌های آبروی محله، از جمله این برنامه هاست.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، سرهنگ پاسدار سید جواد حسینی یکشنبه،۴ مهر ماه در جمع خبرنگاران ادامه داد: دیدار با امام جمعه، رژه اقتدار، غبارروبی و عطرافشانی گلزارشهدا، گرامیداشت روز سرباز، برگزاری همایش کوهپیمایی با حضور بازنشستگان نیروهای مسلح و تجلیل از ایثارگران دوران دفاع مقدس نیز از دیگر برنامه‌هاست.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه اقتدار امروز ما مرهون رشادت‌های رزمندگان اسلام و میهن عزیزمان در دوران مقدس است، گفت: این رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌ها هیچ‌گاه از اذهان ملت شریف ایران پاک نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس امسال با شعار «ما مقتدریم» آغاز شد،اظهار کرد:
یکی از اصلی ترین وظایف مسئولین،تبیین و تشریح آرمان‌ها و اهداف شهدا در جامعه و انتقال آن به نسل جوان است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر عنوان کرد: در ایام دفاع مقدس روزگاری رقم خورد که کشور اسلامی ما در برابر تمام تهدیدات دشمن بیمه شد.

وی افزود: تمام دست نوشته‌ها، عکس ها،فیلم‌ها و مستندات که رزمندگان و هنرمندان به تصویر می‌کشند،ذره‌ای کوچک از آن ایام مقدس است و این دریایی بیکران هنوز گنجینه‌های کشف نشده در خود دارد.

حسینی با اشاره به اینکه دفاع مقدس یکی از درخشان‌ترین صحنه‌های نقش آفرینی ملت مسلمان ایران است، گفت: دفاع مقدس هنوز ناگفته‌های بسیاری دارد که لازم است بیان شود تا نسل‌های آینده با ایثار و فداکاری‌های رزمندگان آشنا شوند.

وی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس برای همه کسانی که اين توفيق را پيدا کردند، یک دانشگاه بزرگ محسوب می‌شد، افزود: امروز امنیت کشور مرهون ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و شهدای آن دوران طلایی است، کسانی که با دست خالی و توسل به امام شهید خود حضرت عبدالله حسین (ع) درسی ماندگار به دشمنان دادند تا جایی که اکنون دشمن جرات ندارد نگاه چپ به ممکلت اسلامی ما بکنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن