اقتصادی

راه اندازی سامانه املاک و مسکن در همدان

معاون دادستان عمومی و انقلاب همدان از راه اندازی سامانه املاک و مسکن در راستای ایجاد تعادل در این بازار و ثبت تقریبی قیمت مناسب اجاره‌بها خبرداد.

سید هادی مصطفوی در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، با اشاره به تشکیل کارگروه قیمت گذاری مسکن به همت دادستان، مطرح کرد: سامانه املاک و مسکن درحال حاضر تنها به منظور قیمت دهی تقریبی و متناسب با شرایط منطقه مورد نظر راه‌اندازی و الزام به استفاده از آن به اتحادیه مشاورین املاک ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه کارگروه مذکور متشکل از سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتحادیه مشاورین املاک، راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی است، گفت: سازمان تعزیرات حکومتی نیز در این راستا درصورت اطلاع یافتن از تخطی مشاورین املاک و عدم توجه و استفاده آنان از سامانه مربوطه اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

 معاون دادستان عمومی و انقلاب همدان تاکید کرد: درحال حاضر این سامانه مختص به اجاره بها بوده و به دلیل شرایط و فرایند طولانی قیمت گذاری مسکن در امر خرید و فروش، راه‌اندازی سامانه مربو به این مسئله نیازمند زمان بیشتری است. مصطفوی ادامه داد: خوشبختانه براساس گزارشات واصله، در مدت زمان اندک فعالیت این سامانه، شاهد تاثیر گذاری مثبت آن در بازار مربوطه هستیم

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن