اجتماعی

لزوم تکمیل و تجهیز پروژه های نیمه کاره ورزشی ملایر

در آستانه هفته تریت بدنی، طی نشستی با حضور نمایندگان مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان و مسئولان حوزه ورزش ملایر، مسائل و مشکلات، وضعیت اعتبارات و پروژه‌های عمرانی، برنامه‌ها و اولویت‌های حوزه ورزش و جوانان این شهرستان مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، فرماندار ملایر در این جلسه با اشاره به استعداد و توانمندی‌های ورزش ملایر، گفت: این شهرستان به اندازه یک استان ظرفیت ورزشی و قهرمان و ورزشکاران ملی و بین‌المللی دارد که باید تحولی عظیم در این حوزه صورت گیرد و ملایر به دوران پویایی و اوج خود در حوزه ورزش برگردد.

قدرت الله ولدی بر لزوم تکمیل و تجهیز پروژه‌هایی همچون استادیوم پنج هزار نفری شهید روحیان، زمین چمن مصنوعی سامن، استخر سرپوشیده سامن، خوابگاه ورزشی، پروژه ازندریان، زورخانه حسین آباد ناظم، تجهیز و نگهداشت زیرساخت‌های ورزشی و کمک به هیات‌های ورزشی تیم‌های ورزشی و لیگ برتری همچون هندبال تأکید کرد.

وی اظهارکرد: امسال اعتبارات خوبی را در کمیته برنامه ‌ریزی شهرستان به حوزه ورزش و جوانان اختصاص دادیم و این روند در جذب و اختصاص اعتبارات در استان نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

ولدی با تاکید بر اینکه برنامه‌های اجرایی و میزان اعتبارات تخصیص یافته به حوزه ورزش و جوانان ملایر در سال‌جاری باید توسط اداره کل ورزش و جوانان استان اعلام و اولویت‌ها مشخص شود، تصریح کرد: موافقت‌نامه اعتبارات تخصیص یافته باید أخذ و از منابع درآمدی داخلی و سهم اعتبارات ملی نیز به این منابع اضافه شود.

در ادامه حمید سیفی مدیرکل ورزش و جوانان قول تدوین و ارائه برنامه پیشنهادی آن اداره کل در شهرستان ملایر را تا یک ماه آینده داد و افزود: از ابتدای هفته آینده کارگروهی تخصصی برای بررسی و شناخت ظرفیت های موجود در شهرستان ملایر تشکیل می شود.

گفتنی است؛ در این نشست مقرر شد طی دو هفته آینده اولویت‌ها، برنامه‌ها و ردیف‌های اعتباری برای پروژه‌های ورزشی شهرستان ملایر در سال‌جاری توسط اداره کل ورزش و جوانان استان همدان مشخص و ابلاغ شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن