اجتماعی

شوراهای اسلامی برای خدمتگزاری صادقانه و بی‌منت به مردم تلاش کنند

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر گفت:زحمات و تلاش شوراهای اسلامی در سطح بخش‌ها، روستاها و شهرها باید در راستای تحقق اهداف نظام، منویات مقام معظم رهبری، سیاست‌های دولت و خدمتگزاری صادقانه و بی‌منت به مردم باشد.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، قدرت الله ولدی ظهر دوشنبه ۲۶ مهر ماه، در جلسه انتخابات هیات رئیسه شورای اسلامی شهرستان ملایر، افزود: وضعیت شهرستان ملایر در حوزه‌های مختلف همچون سیاسی، اقتصادی و اجرایی باثبات و مطلوب است.

وی بیان کرد: مردم در شرایط سختی که دشمنان به واسطه اعمال تحریم‌ها و جنگ اقتصادی و فرهنگی به وجود آورده‌اند، پای صندوق‌های رای حاضر شدند و به شوراهای اسلامی رای اعتماد دادند.

ولدی ادامه داد: پاسخ رای اعتماد مردم به شوراهای اسلامی شهر و روستا، باید ارائه خدمت صادقانه و خالصانه به ولی نعمتان خود باشد و در سریعترین زمان ممکن باید از بهترین خدمات بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اینکه مصوباتی که در شورای اسلامی شهرستان اتخاذ می‌شود، باید هرچه سریعتر نتایج مثبت و کاربردی خود را نشان دهد و اجرایی شود،گفت: هزینه‌هایی که در شهرها و روستاها صورت می‌گیرد، نتیجه و منفعت آن باید ارایه خدمت خوب و مطلوب به مردم باشد.

فرماندار ملایر تصریح کرد: از بین اعضای هیات رئیسه شورای اسلامی شهرستان، یک نماینده توانمند انتخاب شود که در استان و شورای عالی استان‌ها حرف برای گفتن داشته باشد و از ظرفیت و توان وی در سطح کشور مورد استفاده قرار گیرد.

وی اظهار کرد: رای مردم این شهرستان به روحانیت نشان داد که مردم ولایی شهرستان ملایر بعد از تقدیم ۱۱۰۰ شهید والامقام، همچنان پشت سر روحانیت و ولایت فقیه و تحقق آرمان‌های انقلاب حرکت می‌کنند.

گفتنی است؛ در این آیین ضمن قرائت سوگندنامه توسط ۱۱ نفر از نمایندگان شوراهای اسلامی شهرها و بخش‌های تابعه، پنج نفر پس از برگزاری مراسم را‌گیری به عنوان اعضای هیات رئیسه شورای اسلامی شهرستان ملایر انتخاب شدند.لقمان خدابخشی با ۱۰ کسب رای به عنوان رئیس شورا، زهرا محمودی با کسب ۱۰ رای به عنوان نائب رئیس شورا، مهران بابایی با کسب ۶ رای به عنوان منشی شورا، داود شاملو با کسب ۷ رای به عنوان سخنگوی شورا و حاجی آقا علی عجمی با کسب ۱۰ رای به عنوان نماینده شورا در استان انتخاب شدند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن