ورزشی

اینبار دوشغله بودن بهانه اداره کل ورزش و جوانان

هیئت قایقرانی یکی از بی حاشیه ترین و موفق ترین هیئت های ورزشی در استان همدان است که این روزها این هیئت هم همچون چندین هیئت ورزشی دیگر با مشکلاتی با اداره ورزش و جوانان مواجه شده است.

انتخاب سرپرست برای این هیئت و استعفای رییس آن حاشیه هایی را برای این هیئت همراه کرده است.

رئیس سابق هیئت قایقرانی همدان عنوان کرد: با توجه به اینکه کارمند اداره آب منطقه‌ای می‌باشم در اواخر شهریور ماه و طی نامه‌ای که به دستم رسید عنوان شده بود که افراد دو شغله باید از یکی از مشاغل خود استعفا دهند که اسم من هم جز این لیست بود.

محمد ضروری در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، ادامه داد: با توجه به اینکه رئیس هیئت ورزشی شغل محسوب نمی‌شود مستندات خود را ارائه دادم اما با توجه به اختلاف نظرهایی که با اداره کل ورزش و جوانان پیش آمده بود و بدلیل اجتناب از حاشیه سازی پیرامون این هیئت تصمیم به استعفا گرفتم و استعفانامه خود را تحویل رئیس فدراسیون قایقرانی کردم.

ضروری افزود: بیش از ۱۲ سال در سمت رئیس هیئت قایقرانی همدان فعالیت داشته‌ام و در این مدت موفق شدیم ورزشکاران زیادی را پرورش دهیم که نمونه آن آرزو حکیمی بود که به عنوان جوانترین بانوی ورزشکار ایران در المپیک لندن حضور پیدا کرد. همچنین در طول این مدت چندین مدال رنگارنگ آسیایی و برون مرزی برای کشور کسب کردیم و در حال حاضر بیش از یکصد ورزشکار قایقران در همدان فعالیت دارند.

وی افزود: بعد از گذشت ۱۲ سال تنها خواسته من این بود که در جلسه معرفی سرپرست هیئت حداقل یک تماس با من گرفته می‌شد اما متاسفانه همین امر هم صورت نگرفت و با بی‌مهری مسئولین امر مواجه شدم. ضمن اینکه مهران حاجیان که به عنوان سرپرست این هیئت منصوب شده‌اند کارمند شهرداری هستند و همانند من دوشغله محسوب می‌شوند اما چطور دو شغله بودن من خلاف قوانین است اما برای فرد مورد نظر اداره ورزش این چنین نیست.

مهران حاجیان کارمند شهرداری در حالی به عنوان سرپرست هیئت قایقرانی منصوب شد که پیش از این سابقه ورزشی نداشته و این انتصاب مورد انتقاد بسیاری از ورزشکاران قرار گرفته است.  

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن