اجتماعی

وزیر کشور همدان را یک نقطه کلیدی و مهم در کل کشور دانست

به گزارش پایگاه خبری همدان‌آنلاین، دکتر احمد وحیدی ، شنبه یکم آبان ماه در آیین تکریم و معارفه استاندار همدان، همدان را مهد عارفان، عالمان، تمدن، علم و عرفان خواند و افزود: کار برای مردم همدان شیرینی خاصی دارد؛ مسیر ما مسئولان راه بزرگی است که به همان بزرگی باید فعالیت کنیم.

وی با بیان اینکه امروز حرف دنیا، حرف اسلام و اهل‌بیت(ع) است، عنوان کرد: درحال حاضر ما صفحه جدیدی را باید آغاز کنیم که هیچ اتکایی به اجانب و کفار نداشته باشیم؛ در این صفحه جدید باید نگاه و دید ما توحیدی باشد.

وحیدی با اشاره به اینکه باید کدورت‌های مردم را با بودن در میدان و حضور در کنار مردم اصلاح کنیم، اظهار کرد: نمی‌شود در جامعه‌ای که دچار بی اعتمادی باشد حرکت کرد؛ بینش ما باید کاملا توحیدی باشد؛ این بینش علم دولت فعلی است.

وزیر کشور با تاکید براینکه در صورت فعالیت پر شتاب و متوکلانه، در ظرف ۱۰ سال آینده، ایران در زمره کشورهای برتر در دنیا خواهد شد، عنوان کرد: مسئولین باید بهش از مردم شوند تا بتوانند مشکلات را به سادگی از پیش پا بردارند؛ استاندار میدان‌دار این صحنه باید باشد و روحیه پرنشاط و فعال در بین مدیران را رواج دهد.

وحیدی توجه به فرمایشات رهبری مبنی بر جوان گرایی توسط مسئولان را الزامی دانست و افزود: با تلاش‌های شبانه روزی مسئولان باید کدورت های به وجود آمده دربین نردم رفع شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن