اجتماعی

تجارت خونین در ملایر انجام نمی‌شود

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان همدان فعالیت واحد پرورش کروکدیل در ملایر را قابل مقایسه با تجارت خونین کروکدیل در یکی از شهرهای ایران ندانست.

محسن جعفری نژاد بسطامی در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، با بیان اینکه این واحد پرورش کروکدیل در ملایر با توجه به دریافت مجوزهای لازم از جهاد کشاورزی همچنان از سوی سازمان محیط زیست مجوزی دریافت نکرده است، مطرح کرد: این واحد به صورت مرتب و مستمر توسط بازرسان محیط زیست استان تحت نظارت و پایش قرارداشته و در صورت انجام عملی خلاف قانون مورد هشدار و برخوردهای مربوطه قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به انجام عملی غیراخلاقی و ناپسند در یک واحد پرورش کروکدیل واقع در یکی از شهرهای کشور و انتشار اخباری در این رابطه، اظهار کرد: بدون شک برخلاف ظاهر و اسم مشابه، فعالیت اصلی و رسمی این دو واحد پرورش کروکدیل در ملایر، هیچ شباهتی به یکدیگر ندارند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان همدان خاطرنشان کرد: با توجه به پایش‌های انجام شده این واحد در حال حاضر در حال تکثیر و پروروش کروکودیل بوده و هیچ‌گونه کشتاری از این حیوانات انجام نداده‌است چراکه آنها در حال حاضر در مرحله رشد قرار دارند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن