اجتماعی

طرح «سکوی مدیریت هوشمند کرونا» با جدیت در ملایر اجرا می‌شود

‍ فرماندار ملایر با اشاره به اعمال محدودیت‌ برای واکسن گریزها،گفت: طرح سکوی مدیریت هوشمند کرونا با جدیت در شهرستان اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، قدرت الله ولدی ظهر چهارشنبه ۲۶ آبان ماه، در ستاد استانی مدیریت کرونا که به ریاست استاندار همدان، برگزار شد، از اجرای طرح «سکوی هوشمند مدیریت کرونا » از ابتدای آذرماه خبر داد.وی با تأکید بر اینکه باید تمامی دستورالعمل‌های ابلاغی طرح «سکوی هوشمند مدیریت کرونا» باید به درستی اجرا شود،افزود: بسترها و ظرفیت‌های لازم برای اجرای این طرح در این شهرستان مهیاست.

ولدی ادامه داد: طی دو ماه اخیر بر اساس رنگ‌بندی شهرهای کشور، رنگ شهرستان ملایر از نظر کرونا زرد است و این نشان دهنده حساسیت مردم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی است.

وی با بیان اینکه این شرایط شکننده است و با اجرای طرح هوشمند مدیریت کرونا یکسری محدودیت‌ها در بخش‌های مختلف در نظر گرفته شده است،افزود: واکسن‌گریزها نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند، در غیراینصورت مشمول محدودیت‌ می‌شوند.

فرماندار ملایر با اشاره به اینکه طرح واکسیناسیون خانه به خانه باید به صورت ویژه در سطح شهرستان دنبال شود،اظهار کرد: باید نظارت مستمر بر تزریق واکسن در سطح روستاها و بخش‌های شهرستان با هماهنگی بخشداران صورت گیرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: اصناف و بازاریان در راستای اجرای طرح هوشمند مدیریت کرونا، حتما کد سلامت خود را در مغازه‌های خود نصب کنند و مراقبت‌های لازم را به عمل آورند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن