اقتصادی

تاکید رئیس قوه قضاییه کافی نبود، مدیریت باید عوض شود

معاون صنایع سازمان صنعت،معدن و تجارت استان همدان از عدم تغییرات مثبت و ایجاد تحول در کارخانه کیوان باگذشت حدود 6 ماه از آغاز به کار مجدد این واحد تولیدی به دستور رئیس قوه قضاییه خبرداد.

حمید بهزادی شریف در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، با اشاره به دستور جدی رئیس قوه قضاییه در سفر استانی خود به همدان مبنی بر بازگشایی کارخانه کیوان در ماه‌های ابتدایی سال‌جاری و حمایت‌های اداره صنعت، معدن و تجارت در رستای رفع موانع، ایجاد رونق و بروز تغییرات مثبت در این واحد تولیدی، مطرح کرد: متاسفانه علی رغم تمام تاکیدات مقام قضایی و حمایت‌های صورت گرفته، مدیریت این کارخانه نتوانست تغییرات مثبت و اقدامات لازم را در راستای بهبود اوضاع انجام دهد.

وی با بیان اینکه درحال حاضر این کارخانه با 70 کارگر درحال تولید محصولات خود است، عنوان کرد: باتوجه به نواقص مدیریتی موجود و بیان آن در ستاد تسهیل  و رفع موانع تولید استان، پیشنهاد تغییر مدیریت، براساس قانون حمايت صنعتي و جلوگيري از تعطيل كارخانه‌ هاي كشور ‌، تصویب و نامه آن به دادگستری استان ارسال شد.

بهزادی شریف با تاکید بر لزوم تغییر مدیریت کارخانه کیوان، اضافه کرد: حدود 1 ماه گذشته نیز دادگستری استان همدان نامه‌ای تحت این مضمون را به تهران ارسال کرده است؛ پس از اقدامات لازم ازسوی مراجع قضایی و سایر نهادهای متولی، مدیریت این کارانه تغییر پیدا خواهد کرد.

شایان ذکر است، اردیبهشت ماه سال‌جاری آیت‌الله ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه در سفر استانی خود به همدان و طی بازدید از پروژه‌ها و واحدهای تولیدی مهم استان، نسبت به تعطیلی کارخانه کیوان واکنش نشان داده و از الزام آغاز به کار مجدد آن در بازده زمانی 1 ماهه به مسئولان مربوطه خبرداد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن