اجتماعی

خروج سامانه بارشی از فردا

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان همدان، از خروج سامانه بارشی در روز آینده خبر داد.


محمدحسن باقری شکیب در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، با اشاره به فعالیت سامانه بارشی ضعیف در بعضی ساعات امروز، تشریح کرد: امروز مورخ یکم آذر ماه در بعضی ساعات شاهد بارندگی های خفیف به صورت باران هستیم و همچنین در ارتفاعات بارش برف را خواهیم داشت.


وی با توجه به خروج سامانه بارشی از صبح فردا بیان کرد: از صبح فردا تا آخر هفته بارش نخواهیم داشت و با خروج سامانه بارشی شاهد کاهش دما خواهیم بود از این رو از فردا تا آخر هفته شاهد کاهش دماهای حداقل شبانه در برخی نقاط استان و کاهش آن تا -4 درجه خواهیم بود؛ همچنین آسمانی کمی تا قسمتی ابری و بدون بارندگی برای روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه برای استان پیش بینی می شود.


باقری شکیب از ورود مجدد سامانه بارشی ضعیف از پنج شنبه خبر داد و مطرح کرد: با توجه به اطلاعات ماهواره‌ای و نقشه‌های هواشناسی بارش هایی به صورت پراکنده برای برخی نقاط استان از پنج شنبه شب تا روز جمعه پیش بینی می شود.


وی در پایان افزود: در ۲۴ ساعت گذشته بهار با 10 درجه گرم‌ترین و قهاوند با 1 درجه سردترین نقاط استان را به خود اختصاص داده‌اند و تغییرات دمایی همدان در 24 ساعت گذشته بین 3 و 9 درجه سانتی گراد بوده است و این تغیرات دمایی در 24 ساعت آینده نیز بین 1 و 8 درجه سانتی گراد خواهد بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن