ورزشی

استاندار مدیران را ملزم به حمایت از ورزش کند

سرپرست هیات ورزش های همگانی همدان گفت: انتظار داریم استاندار همدان مدیران دستگاه های اجرایی را ملزم به حمایت از ورزش کارکنان و حضور آنها در عرصه های همگانی و قهرمانی کند.


به گزارش پایگاه خبری همدان‌آنلاین، هادی سبزواری افزود: متاسفانه برخی از مدیران ادارات با ورزش بیگانه هستند و بودجه ای را اختصاص نمی دهند در حالیکه اغلب استان ها علاوه بر حمایت از ورزش کارکنان، حضور آنها در مسابقات استانی و ملی را مورد تشویق قرار می دهند.
وی اضافه کرد: هزینه کردن در ورزش کارکنان سرمایه گذاری برای ارتقا سلامت و جسم آنها است که نه تنها کیفیت بهره وری و عملکرد کاری دستگاه های اجرایی در خدمت به مردم را افزایش می دهد بلکه در وضعیت روحی و روانی این قشر تاثیر بسیار مثبت خواهد داشت.


سبزواری با اشاره به اینکه روزانه ۲۰ دقیقه ورزش موظفی کارکنان باید بطور جدی‌تری دنبال شود، خاطرنشان کرد: نگرش مدیران اجرایی به ورزش کارکنان باید حمایتی باشد به خصوص اینکه مسابقات کارکنان دولت همه ساله به صورت انتخابی شهرستان و استان جهت حضور در مسابقات کشوری برگزار می شود و باعث تاسف است برخی مدیران هزینه تیمداری را تقبل نمی کنند.


وی با تاکید بر اینکه افزایش ورزش در برنامه روزانه و اوقات فراغت کارکنان مستلزم حمایت و توجه بیشتر مدیران است، یادآور شد: در زمینه ورزش کارمندان دولت و سازمان‌ها قوانین خوبی وجود دارد اما نیازمند اجرای بهتر از سوی مدیران ارشد نهادهاست که ورزش را به عنوان عنصری مهم در فعالیت روزانه کارکنان در نظر بگیرند.


سرپرست هیات ورزش های همگانی همدان توجه به ورزش خانواده‌های کارکنان را نیز با اهمیت خواند و افزود: برای افراد خانواده باید سرانه ورزش و برنامه اوقات فراغت تعریف شود تا بتوانیم شاهد روی‌آوری آنان به فعالیت‌های جسمی حرکتی باشیم.


سبزواری با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان دولت همدان در 9 رشته ورزشی گفت: مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می شود که آقایان در رشته آمادگی جسمانی ،بدمینتون ،تنیس روی میز،شنا ،دارت ،طناب کشی ،فوتسال ،والیبال و مینی گلف و بانوان در رشته آمادگی جسمانی ،بدمینتون ،تنیس روی میز،شنا ،دارت ،طناب کشی ،والیبال و مینی گلف به رقابت خواهند پرداخت .


وی افزود: این رقابت ها به صورت متمرکز و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و تیم ها و نفرات برتر بهمن ماه به مسابقات کشوری اعزام می شوند

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن