سیاسی

سرپرست جدید فرمانداری ملایر معارفه شد

بعد ازظهر روز گذشته، با حضور مهدی باب الحوائجی معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان، «حسین فارسی» به عنوان سرپرست جدید فرمانداری ملایر جایگزین قدرت الله ولدی شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه شعار دولت سیزدهم حرکت، جهش و ظلم‌ستیزی است، گفت: عزم دولت برای رفع مشکلات جدی است.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، مهدی باب‌الحوائجی پنجشنبه ۴ آذر ماه در آیین معارفه سرپرست جدید فرمانداری ملایر، افزود: عملکرد مجموعه مدیران، عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می‌شود و این وظیفه به فرزندان این نظام و انقلاب سپرده شده است.این مقام مسئول ادامه داد: همه ما فرزندان این نظام هستیم و تکلیف ما حرکت اسلام، رشد و اعتلای نظام اسلامی، کشور و اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی است.

باب‌الحوائجی خاطرنشان کرد: امروز دولتی روی کار آمده است که شعار او حرکت، جهش، ظلم‌ستیزی، عدالت محوری و جرم‌ستیزی است و همه ما در تحقق این شعار وظیفه سنگینی بر دوش داریم.

وی بیان کرد: ما به عنوان کارگزاران این دولت باید توان بالایی برای تحقق اهداف و شعارهای دولت سیزدهم که دارای عقبه اندیشه‌ای است، بگذاریم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان افزود: مسئولین در گام دوم انقلاب باید با توکل بر خدا و توسل به اهل‌بیت(ع) با برنامه‌ریزی، عقلانیت و استفاده از تجربه گام اولی‌ها به سمت و سوی اعتلای نظام و جاری و ساری شدن منویات رهبر معظم انقلاب حرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه با همت دولت سیزدهم مشکلات برطرف و مردم از انتخابشان شکرگزار خواهند بود، گفت: امروز سرپرستی فرمانداری ملایر به یکی دیگر از فرزندان انقلاب و نظام واگذار می‌شود.

باب‌الحوائجی افزود: “حسین فارسی” به عنوان سرپرست جدید فرمانداری ملایر، فردی اهل کار، برنامه، تحقیق، مردم‌دار، دین‌محور و بومی این شهرستان است و به خوبی ظرفیت‌ها و چالش‌های شهرستان را می‌شناسد و برای آنها برنامه‌ریزی می‌کند.

گفتنی است؛ حسین فارسی پیش از این در سمت معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ملایر مشغول به کار بود که از امروز به عنوان سرپرست سکاندار فرمانداری ملایر شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن