اجتماعی

ملاک کار مدیران، افزایش سطح رضایت‌مندی مردم باشد

سرپرست فرمانداری ملایر با بیان اینکه ملاک کار مدیران باید افزایش سطح رضایت‌مندی مردم باشد، گفت: پرداختن به حواشی به مردم آسیب می‌زند.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، حسین فارسی شنبه ۶ آذر ماه، در نشست شورای اداری شهرستان که با حضور اعضای شورای تامین و مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، افزود: بستر برای رشد و توسعه شتابان ملایر مهیاست و تمامی اقدامات باید در راستای توسعه و ارتقای خدمات به مردم ملایر باشد.

وی با اشاره به اینکه شعار دولت سیزدهم «احیای اعتماد و امید در بین مردم» است، تصریح کرد: مدیران باید این شعار را سرلوحه کار خود قرار دهند.فارسی خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال نا امید کردن مردم، ایجاد تفرقه و اختلاف بین مردم و مسئولان و هزینه‌تراشی برای انقلاب و نظام است، اما خواب آنها هرگز تعبیر نشده است.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: با توجه به افزایش قیمت نان، نظارت‌های روزانه بر کیفیت و قیمت نان و نوع فعالیت نانوایی‌ها باید تشدید شود.

سرپرست فرمانداری ملایر با بیان اینکه بازدیدهای میدانی روزانه از سطح بازار همچنان در دستور کار است،افزود: باید روند اجرایی شهرک‌های گلخانه‌ای ملایر، نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی، توسعه شهرک مبلمان حاجی آباد و دیگر پروژه‌های اجرایی به طور جدی پیگیری شود.

وی با اشاره به اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی تا جایی که می‌توانند قانون را به نفع مردم و برای خدمت و کمک به مردم تسهیل کنند، اظهار کرد: مدیران ابزار هوشیاری را مدنظر قرار دهند و این ابزار افزایش رضایت‌مندی مردم است.فارسی گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان از قطع برق و گاز کارگاه‌ها و واحدهای تولیدی و مشترکان خانگی بدون هماهنگی خودداری کنند، چراکه در این شرایط نباید هیچ واحد تولیدی تعطیل بماند.

سرپرست فرمانداری ملایر با اشاره به اینکه دستگاه‌هایی همچون راهداری، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها آمادگی لازم را برای مواجهه با فصل سرما داشته باشند، افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی در اسرع وقت خلاصه‌ای از وضعیت اداره مربوطه، برنامه‌های در دست اجرا و پیش‌رو، پروژه‌های اولویت‌دار و پیشنهادات خود را به فرمانداری ارسال کنند.

فارسی با تأکید بر لزومبازدید میدانی مدیران از روستاها و مناطق محروم، تصریح کرد: باید برای افزایش ظرفیت تولید کارخانجات و واحدهای تولیدی و ایجاد اشتغال پایدار با همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی، اقدامات جدی‌تری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران بازویی توانمند برای مدیران است و برای توسعه این شهرستان باید از توان آنها استفاده کنیم،خاطرنشان کرد: از پرداختن به هرگونه حاشیه باید پرهیز کنیم، چراکه پرداختن به حواشی به مردم صدمه می‌زند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن