فرهنگ و هنر

افتتاح نمایشگاه و فروشگاه خیریه “حامی مهربانو” همزمان با روز پرستار

همزمان با میلاد با سعادت حضرت زینب(س)، به همت گروه خیریه “حامی مهربانو” و با همکاری اداره‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری ملایر،نخستین نمایشگاه و فروشگاه این گروه با حضور امام‌جمعه و جمعی از مسئولین و هنرمندان با هدف کمک به بانوان نیازمند افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، این نمایشگاه شامل ۶۲ غرفه از آثار بانوان و هنرمندان در رشته های مختلف هنری و صنایع دستی بوده و از امروز تا ۲۵ آذرماه از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در خیابان شهید رجایی مقابل خیابان زرینی، سرای فرهنگ و هنر، برای بازدید عموم دایر است و تمامی درآمد حاصل از فروش این نمایشگاه صرف امور خیریه و کمک به خانواده های نیازمند می‌شود.

امام جمعه ملایر در آئین افتتاحیه نمایشگاه وفروشگاه خیریه حامی مهربانو، گفت: اگر در جامعه‌ای افرادی درصدد رفع مشکلات و گرفتاری‌ها برآیند، خداوند این افراد را رشد می‌دهد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر برقراری با بیان اینکه اگر جامعه احساس مودت کند، از رحمت الهی برخوردار می‌شود، افزود: انجام کار خیر مورد تاکید همه بزرگان دین است.

وی اظهار کرد: افراد متمکّن و نیکوکار تا جایی که می‌توانند بخشی از مال و دارایی خود را برای کمک به دیگران هزینه کنند، چراکه خداوند کار خیر را رشد می‌دهد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر نیز بیان کرد: بسترها همیشه برای عرضه هنر و توانمندی‌های بانوان در این شهرستان فراهم است و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمادگی دارد تا در همه رشته های هنری با هنرمندان همکاری کند.

طالب ترکاشوند خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، محدودیت‌هایی در برپایی نمایشگاه‌ها داشتیم که امسال به ویژه از تیرماه که شدت همه‌گیری شیوع ویروس کرونا کاهش یافت، ۱۰ نمایشگاه با موضوعات مختلف کتاب و کتابخوانی، هنرهای تجسمی همچون طراحی، نقاشی و خوشنویسی تاکنون در سرای فرهنگ و هنر این شهر برگزار شده است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه و فروشگاه خیریه حامی مهربانو نخستین نمایشگاه این گروه خیریه است، ادامه داد: جمعی از بانوان ملایری در این نمایشگاه هنرهای دستی خود را عرضه کرده اند که درآمد حاصل از این فروشگاه صرف امور خیریه می‌شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن