ورزشی

نایب قهرمانی کیک بوکسینگ قهرمانی بانوان استان از آن ملایری ها

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر از نایب قهرمانی ملایری ها در مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی بانوان استان خبر داد و گفت: ورزشکاران ملایری با حضوری قدرتمند و با کسب 12مدال درخشان طلا، نقره و برنز مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی بانوان استان بر سکوی نایب قهرمانی این مسابقات تکیه زدند.

حمید رضا سپهری نیا در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین، افزود: مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی بانوان استان انتخابی کشور با شرکت ۹۹ شرکت کننده در قالب پنج تیم از شهرستان های همدان، ملایر، کبودر آهنگ، رزن و اسدآباد در رده های سنی جوانان و بزرگسالان به میزبانی همدان برگزار شد.

وی ادامه داد: در این دوره از رقابت ها ورزشکاران ملایری شامل مائده نادعلی، پگاه کریم زاده، مهیا لیلاس، محدثه ابوالفضلی، عطیه زند مقدم ، نازنین اوشلی و هستی احمدی مقام اول و مدال طلا، هستی تولایی و پگاه کریم زاده مقام دوم و مدال نقره و نازنین صدیقی، آتنا زهره وندی و ستاره عباسی مقام سوم و مدال برنز را کسب کردند.

این مقام مسئول اظهارکرد: از سوی کادر فنی، داوران و ناظران این مسابقات محدثه ابوالفضلی، عطیه زند مقدم و نازنین اوشلی به عنوان فنی ترین بازیکن انتخاب شده که در اواسط دی ماه از سوی فدراسیون رزمی کشور به اردوی تیم ملی دعوت می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با بیان اینکه بازیکنان این تیم تمرینات خود را زیر نظر مربیانی کارآزموده و خلاق چون بهاره زندی، فاطمه امیری پری، نسترن ولی خانی و فاطمه سیفی در باشگاه های دولتی و خصوصی این شهرستان انجام می دهند، خاطرنشان کرد: طی حکمی از سوی هیئت استان با توجه به بالابودن سطح فنی داوران ملایری در سطح استان، شاکله اصلی تیم داوری این مسابقات را داوران زبده و توانمند ملایری بهاره زندی، فروغ امیری، فاطمه امیری، رضوان حاتمی، الهام عرفانیان، نسترن ولی خانی، محدثه ابوالفضلی و فاطمه فیضی برعهده داشتند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن