ورزشی

ظرفیت ها و پتانسیل های ورزشی ملایر، ملی و فراملی است

در آستانه دومین سالگرد شهادت ” سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی” با همکاری اداره ورزش و جوانان و سپاه ناحیه ملایر جلسه شورای بسیج ورزشکاران در سالن آمفی تئاتر کانون بسیج سپاه ناحیه ملایر، با حضور مسئول بسیج ورزشکاران استان، روسای هیئت های ورزشی، قهرمانان و جمعی از ورزشکاران برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر ظرفیت ها و پتانسیل های ورزشی این شهرستان را ملی و فراملی دانست و گفت: ملایر با توجه به ظرفیت و پتانسیل خوب در زمینه قهرمان پروی و زیرساخت های ورزشی و داشتن قهرمانانی جهانی، آسیایی، بین المللی و ملی، مورد توجه ورزش استان و کشور است.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، حمید رضا سپهری نیا سه شنبه 7 دی ماه، در این نشست هم اندیشی، خواستا توجه ویژه مسئولین استانی و شهرستانی در راستای پیشبرد اهداف ورزش ملایر شد و افزود: امیدواریم مسئولین این حوزه با حمایت ها، مساعدت ها و همکاری بیش از پیش خود دست اداره ورزش و جوانان را در اجرایی کردن هرچه بهتر برنامه ها در زمینه های فرهنگی، ورزشی و آموزشی بگیرند تا در آینده شاهد پویاترشدن و شکوفایی ورزش این شهرستان در کسب کرسی های موفقیت در میادین ملی و بین المللی و جهانی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: تحقق و توسعه ورزش روستایی، تلاش برای فراهم کردن زیرساخت های ورزشی و اماکن ورزشی مناسب و مطلوب برای استفاده جوانان و ورزشکاران روستایی از مواردی است که چند سالی به صورت ویژه مورد توجه مسئولین قرار گرفته است.

معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان همدان نیز همکاری کامل و مستمر خود را در راه توسعه و پیشبرد اهداف ورزش مهد نام آوران و قهرمانان اعلام کرد و با توجه به داشتن ظرفیت های ملی و فراملی از ملایر به عنوان قطب ورزش غرب کشور نام برد.

محرم روزبه با قدردانی از عوامل اجرایی و برگزاری این نشست، عملکرد اداره ورزش و جوانان ملایر را در راستای رسیدن به قله های موفقیت و تلاش برای رفع مسائل و مشکلات موجود مثبت ارزیابی و همکاری کامل اداره کل ورزش و جوانان استان را در رفع آنها اعلام کرد.

گفتنی است؛ بعد از برگزاری این جلسه، به منظور توسعه ورزش روستایی و احداث چمن مصنوعی، زمین های معرفی شده روستای انوج از توابع بخش سامن مورد بررسی و بازدید مسئولین تربیت بدنی و بسیج ورزشکاران سپاه استان قرار گرفت

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن