ورزشی

درخشش ورزشکاران ملایری در مسابقات قهرمانی تکواندو دختران استان

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر از درخشش ورزشکاران ملایری در مسابقات قهرمانی تکواندو دختران استان خبر داد و گفت: دختران ملایری با کسب ۱۳ مدال درخشان طلا، نقره و برنز مسابقات قهرمانی تکواندو قهرمانی استان خوش درخشیدند.

حمید رضا سپهری نیا در در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین، افزود: تیم تکواندو دختران این شهرستان که به مربیگری ” ساناز آیینه” در مسابقات قهرمانی تکواندو دختران استان شرکت کردند، توانستند 13 مدال درخشان طلا، نقره و برنز این مسابقات را با کسب کنند.

وی اظهارکرد: در این دوره از رقابت ها غزل حیدری، زهرا عباسی و گلسا حاجی مقام اول و مدال طلا، فاطمه میرزایی، فاطمه گرجی، غزل احمدی، یگانه میرزایی، غزل طاهری، میترا میرزایی و صبا کریمی مقام دوم و مدال نقره و نازنین زهرا گرجی، زهرا میرزایی، نیوشا ترکی و طناز کرمی مقام سوم و مدال برنز را به دست آوردند.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به برگزاری دوره داوری درجه 3 والیبال ویژه بانوان در مجموعه ورزشی تختی، گفت: در راستای توسعه و ارتقای ورزش و افزایش تعداد داوران در بخش بانوان در رشته ورزشی والیبال یک دوره کلاس داوری درجه سه والیبال ویژه بانوان در مجموعه ورزشی تختی ملایر برگزار شد.

سپهری نیا خاطرنشان کرد: تعداد 25 نفر از ورزشکاران و علاقمندان به داوری والیبال در این دوره آموزشی شرکت کردند و به مدت شش روز در سالن کنفرانس و سالن ورزشی شهید بهشتی مجموعه ورزشی تختی آموزش های لازم را هم به صورت تئوری و هم به صورت عملی فرا گرفتند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به اینکه ” اکرم ابن یمین” مدرس بین المللي فدراسیون والیبال مدرسی این دوره را برعهده داشت، افزود: شرکت کنندگان پس از کسب نمره قبولی در آزمون آن مفتخر به دریافت گواهینامه رسمی داوری درجه سه والیبال می شوند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن