اجتماعی

سرقت میلیونی نوه از مادربزرگ

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان همدان، از شکایت شهروند همدانی به منظور برداشت مبلغی قابل توجه از حساب شخصی خود خبر داد.

سرهنگ فیروز سرخوش‌نهاد در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، با اشاره به  مراجعه شهروند همدانی به پلیس فتا و مبنی بر برداشت مبلغ 8 میلیون تومان، توسط فردی ناشناس از حساب شخصی‌ خود، مطرح کرد: با بررسی‌ و اخذ رضایت اولیه شاکیه و با اقدامات لازم برای پیگیری این موضوع، مشخص شد که این مبلغ صرف خرید بازی‌های آنلاین شده است.

وی افزود: با بررسی های گسترده و دقیق تر، اطلاعات عامل این کار شناسایی شده و پس از اطلاع دادن  به شاکیه و شناسایی، مشخص شد متهم نوه شاکیه بوده است.

سرخوش‌نهاد با بیان اینکه متهم نوه شاکیه بوده است، عنوان کرد: مال باخته پس از اطلاع یافتن از هویت سارق رضایت خود را کتبا اعلام کرده و پرونده را پلیس فتا، همراه با مستندات به دادسرا ارجاع داد تا مراحل نهایی پرونده به اتمام برسد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات در پایان، با توصیه به اینکه والدین نظارت بیشتری روی عملکرد فرزندانشان به خصوص در بحث فضای مجازی داشته باشند، خاطرنشان کرد: از مردم خواهشمندیم تا در صورت بروز مشکل، از سایت پلیس فتا در بخش ارتباط مردمی استفاده نمایند و گزارش خود را ثبت کنند و یا با شماره 096380 که به صورت شبانه روزی در اختیار مردم است تماس بگیرند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن