فرهنگ و هنر

جشنواره موسیقی فجر، نزدیک ترین رویداد موسیقی استان

رئیس انجمن موسیقی همدان بر گزاری بخشی از رویدادهای مربوط به جشنواره موسیقی فجر از 22 تا 26 بهمن ماه به عنوان استان پایلوت در حوزه اجرای این جشنواره ملی را نزدیک ترین رویداد موسیقی استان عنوان کرد.

علی آقامحمدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، با اشاره به ثبت 20 درخواست مربوط به برگزاری کنسرت در استان، مطرح کرد: علی رغم اعطای مجوز برگزاری کنسرت‌ها در سالن‌های ورزشی به منظور الزام رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، در شرایطی که سالن‌های مناسب برگزاری کنسرت در دست تعمیر هستند، اما همچنان دلیل عدم برگزاری کنسرت‌ها در استان را مطلع نیستم.

وی با بیان اینکه استان همدان به عنوان یکی از مناطق پایلوت اجرای جشنواره موسیقی فجر از تاریخ 22 تا 26 بهمن بوده و هرشب اجرای 2 کنسرت را به ثبت می‌ر‌ساند، عنوان کرد: 18 گروه موسیقی در این بازده تاریخی  اجرای صحنه‌ای خواهند داشت.

آقامحمدی همچنین از برگزاری مسترکلاس‌ها با هماهنگی این انجمن به منظور ارتقا سطح هنرمندان مربوطه و معرفی آموزشگاه‌های تازه تاسیس از روزآینده خبرداد و افزود: پنجشنبه و جمعه پیش رو نخستین مسترکلاس حضوری با حضور استاد قاسم رحیم زاده در حوزه تار و سه تار در آموزشگاه ارغنور برگزار خواهد شد؛ 2 هفته آینده مستر کلاس فاضل جمشیدی استاد آواز ایرانی نیز در استان برگزار خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن