اقتصادی

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۵۹ طرح و پروژه عمرانی، ارمغان دهه فجر در ملایر

‍ سرپرست فرمانداری ویژه ملایر با اشاره به اینکه امسال ۱۵۹ طرح و پروژه عمرانی همزمان با ایام دهه فجر در سطح شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود، گفت: مراسم‌های دهه فجر باید مردمی برگزار شود.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، حسین فارسی شنبه ۹ بهمن ماه، در جلسه ستاد دهه فجر با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی با موضوع تشریح برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر و پروژه‌های عمرانی برگزار شد، افزود: چهل و سومین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی باید باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.

وی با بیان اینکه همزمان با ایام مبارک دهه فجر ۱۴۰ طرح و پروژه افتتاح و عملیات اجرایی ۱۹ پروژه آغاز می‌شود، اظهار کرد: در مجموع برای ۱۵۹ پروژه عمرانی بیش از ۹ هزار و ۲۱۷ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و برای ۹۲۳ نفر اشتغال ایجاد شده است.

فارسی خاطرنشان کرد: تمامی ادارات، دستگاه‌های اجرایی، بخشداران و دهیاران باید تمام قد برای هر چه پررنگ‌تر برگزار شدن مراسم‌های دهه فجر پای کار باشند.

این مقام مسئول ادامه داد: ملایر هم اکنون در وضعیت زرد کرونایی است و تمامی مراسم‌ها و آیین‌های گرامیداشت ایام دهه فجر باید با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

سرپرست فرمانداری ملایر گفت: از هم اکنون آذین‌بندی و فضاسازی سطح شهرها و روستاها و ادارات انجام شود و مردم باید تفاوت‌ها و خدمات نظام و انقلاب را ببیند،همچنین مدیران موظف هستند نسبت به اطلاع‌رسانی اقدامات و خدمات دستگاه‌های مربوطه خود اقدام کنند.

فارسی با بیان اینکه تصاویر و تمثال ۱۲ شهید انقلاب شهرستان ملایر در سطح شهر نصب و در ایام دهه فجر نسبت به شناساندن شهدای انقلاب اقدام شود، افزود: ۲۱ بهمن‌ماه مصادف با روز ملی شهرستان ملایر با محوریت بزرگداشت مرحوم “آیت‌الله میرشاهولد” باشکوه‌تر از سال‌های قبل در سطح شهرستان برگزار شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه طبق تاکید رییس جمهور، تمامی برنامه‌ها و مراسم‌های ایام مبارک دهه فجر با محوریت مردم برگزار شود، خاطرنشان کرد: ستادهای فرعی و کمیته‌های زیرمجموعه ستاد دهه فجر شهرستان برنامه‌های مرتبط را جمع‌بندی و از ظرفیت‌های ویژه خود برای پرشورتر برگزار شدن مراسم‌ها استفاده کنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن