فرهنگ و هنر

بیداری اسلامی جهان، ماحصل انقلاب اسلامی ایران است

امام ‌جمعه ملایر با اشاره اینکه ” بیداری اسلامی” یکی از مهم ‌ترین اثرات انقلاب اسلامی ایران در جهان است، گفت: زمانی شعار ” مرگ بر آمریکا” فقط در ایران سر داده می ‌شد، اما امروز در بیش از 100 کشور جهان این شعار سر داده می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین؛ حجت ‌الاسلام‌ و المسلمین محمد باقر برقراری سه ‌شنبه 12 بهمن ماه در آئین نواختن زنگ انقلاب در هنرستان دخترانه شبانه ‌روزی شهید قنبری ملایر، تصریح کرد: همان گونه که در آیه صریح قرآن کریم بیان شده است که باطل از بین می ‌رود، در طول این 43 سال نیز عظمت و به حق بودن انقلاب اسلامی ایران باعث ازبین ‌رفتن باطل شده است.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی هر اقدامی انجام دهد، به خودش ضربه می‌زند، اظهارکرد: آمریکا هزینه‌های زیادی را در منطقه خاورمیانه انجام داد، اما نتیجه آن به خسرانش انجامید.

امام‌ جمعه ملایر با اشاره به نقش رهبری داهیانه امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ادامه داد: شخصیت‌های برجسته و جریان سازی چون امام خمینی(ره) و سردار شهید قاسم سلیمانی، شاگردان مکتب قرآن هستند که سبب پیشروی اسلام ناب محمدی شده‌اند.

برقراری با اشاره به اینکه نظام انقلاب اسلامی ایران، یک نظام بر حق بوده و آمریکا و رژیم صهیونیستی، یک ابهت پوشالی و بدون شک باطل نابودشدنی هستند، تأکید کرد: مسئولین باید در مسیر انقلاب و شهدا حرکت کنند.

گفتنی است؛ همزمان با نخستین روز از ایام‌الله مبارک دهه فجر، سرپرست فرمانداری ملایر، اعضای شورای تامین، علما و روحانیون، فرماندهان سپاه ناحیه ملایر، نیروی انتظامی و تیپ ۴۳ امام علی(ع)، نیروهای نظامی و انتظامی و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان با حضور در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) و مرقد مطهر آیت‌الله میرشاهولد رهبر مبارزات انقلابی مردم ملایر با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید بیعت کرده و سپس با امام جمعه ملایر دیدار کردند و در این آئین نماز ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام برقراری اقامه شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن