فرهنگ و هنر

همدانی‌ها جشنواره فجر را غافلگیر کردند

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از استقبال قابل توجه شهروندان همدانی از اکران عمومی فیلم‌های جشنواره فجر در استان و تکمیل ظرفیت سالن‌های سینما در ساعات اولیه فروش بلیط خبرداد.

سید محمدرضا جوادی در گفت و گو باپایگاه خبری همدان‌آنلاین، با اشاره به عدم فروش گیشه‌ای بلیط‌های فیلم‌های حاضر در جشنواره فجر، بیان کرد: خوشبختانه استقبال همدانی‌ها از فیلم‌های در حال اکران جشنواره به شکل چشمگیر و قابل توجه‌ای در 3 روز گذشته به ثبت رسیده است؛ باتوجه به خرید بلیط از سایت ویژه سمفا، شاهد تکمیل ظرفیت سالن‌های سینما در ساعات اولیه فروش هستیم.

وی با تاکید براینکه مطابق دستورات و الزامات مربوط به کنترل و جلوگیری از شیوع کروناویروس، تمامس سالن‌ها با 50 درصد ظرفیت خود اقدام به بلیط فروشی در سایت مربوطه می‌کنند، عنوان کرد: برخی از فیلم‌های اکران شده همانند دسته دختران از توجه بالای مخاطبان همدانی بهره‌مند شده و اتفاقات خوشایندی را پس از 2 سال تعطیلی سینما به دلیل کووید-19 رقم زدند.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان همچنین از افتتاح و آیین تجلیل جشنواره تجسمی فجر در روزجاری خبر داد و تصریح کرد:همزمان با برگزاری جشنواره فیلم فجر، از 17 تا 22 بهمن ماه نگارخانه استاد زنگنه واقع در مجتمع شهید آوینی میزبان علاقه مندان حوزه مربوطه خواهد بود؛ در روزجاری علاوه بر افتتاح این جشنواره، شاهد تجلیل 12 تن از اساتید برجسته در شاخه‌های هنری مربوطه بوده ایم.

وی افزود: عکس، حجم، نقاشی و خوشنویسی ازجمله شاخه‌های هنری به نمایش گذاشته از هنرمندان مطرح و آینده‌دار در این جشنواره هستند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن