اقتصادی

۱۱ پروژه راهداری ملایر به بهره‌برداری رسید

به مناسبت ایام‌الله مبارک دهه فجر پروژه روکش آسفالت محور ملایر- توره و همزمان ۱۰ پروژه اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، چهارشنبه، ۲۰ بهمن ماه، به مناسبت ایام‌الله مبارک دهه فجر، روکش آسفالت محور ملایر- توره در روستای جوراب با اعتبار ۴۵ میلیاد ریال، با حضور نمایندگان مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان به بهره‌برداری رسید.

همچنین در این آئین به طور همزمان ۱۱ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان با اعتباری بالغ بیش از ۲۴ میلیارد تومان افتتاح شد که تحولی بزرگ در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر به شمار می رود.

آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به روستاهای مجتمع سد کلان ملایر با ۳۷ روستای زیرپوشش یکی دیگر از پروژه های مهم امروز بود،با حضور مسیولین عملیات اجرایی آبرسانی به روستاهای مجتمع سد کلان با ۳۷ روستای زیر پوشش در روستای جوراب با اعتباری بیش از هزار و ۵۶۲ میلیاد ریال، آغاز شد.

در این آئین به طور همزمان عملیات اجرایی اصلاح شبکه و انشعابات آب روستاهای شهرستان ملایر آغاز و دو طرح اصلاح شبکه و انشعابات آب شرب روستای آورزمان و اصلاح شبکه و انشعاب آب شرب، تجهیز و فنس‌کشی چاه روستای نمازگاه در مجموع با اعتباری بالغ بر ۸۳ میلیارد و ۶۸۳ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

در ادامه به مناسبت ایام‌الله مبارک دهه فجر، پروژه‌های شهرداری زنگنه با اعتباری بالغ بر ۴۴ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

در این آئین پد بالگرد و همزمان عملیات اجرایی پروژه‌های شهرداری زنگنه با اعتبار ۳۴ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال افتتاح و عملیات اجرایی آنها و عملیات اجرایی زمین چمن مصنوعی شهر زنگنه با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال آغاز شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن