ورزشی

ملایر، یکی از مناطق قهرمان پرور کشور در رشته‌های ورزشی

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه ملایر یکی از شهرستان های توانمند استان همدان و حتی کشور است که قهرمان بسیار خوبی را در خود پرورش داده، گفت: ورزشکاران استان همدان به واسطه شرایط آب و هوایی دارای ظرفیت های بالایی هستند.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، حمید سیفی چهارشنبه ۲۰ بهمن ماه، در دیدار با سرپرست فرمانداری ویژه ملایر، افزود: برای توسعه همه جانبه در حوزه های مختلف خصوصا ورزش نیازمند حمایت مردم و مسئولین استان هستیم.

وی با اشاره به اینکه حمایت از قهرمانان محوری ترین برنامه ما در اداره کل ورزش و جوانان استان همدان است، اظهار کرد: باید زوایای مختلف و ظرفیت های جوانان دیده شود و برای آینده آنها برنامه ریزی کنیم.

سیفی با تاکید بر اینکه حامی برنامه های فرهنگی و ورزشی در شهرستان ملایر هستیم، ادامه داد: تکریم پیشکسوتان ورزش وظیفه ماست و امیدواریم با حمایت مسئولان شهرستان بتوانیم در ملایر این مهم را اجرایی کنیم.

سرپرست فرمانداری ملایر نیز با بیان اینکه این شهرستان در گذشته دارای ظرفیت های خوبی در ورزش کشور بود و جایگاه های فراملی بسیاری نیز کسب کردند، گفت: هرآنچه در توان داریم در راستای تقویت ورزش و جوانان بکار گرفته ایم.

حسین فارسی با اشاره به اینکه حفظ جوانان با استفاده از ظرفیت های موجود به عنوان سرمایه های اصلی شهرستان وظیفه ماست، خاطرنشان کرد: شهرداری و شورای شهر ملایر دید مثبت و نگاه حمایتی نسبت به ورزش و جوانان دارند.

وی از آمادگی برگزاری مراسم تکریم قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی ملایر خبر داد و افزود: قهرمانان، سرمایه های ملی و الگوهای مناسبی برای نسل آینده هستند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن