اجتماعی

نظام جمهوری اسلامی ایران همواره از پشتیبانی و حمایت مردمی برخوردار بوده است

سرپرست فرمانداری ویژه ملایر گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران در بیش از چهار دهه، همواره از پشتیبانی و حمایت مردمی برخوردار بوده و جلوه‌های بی‌نظیری از این حمایت و اعتماد مردمی را در صحنه‌های مختلف شاهد بوده‌ است.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین،حسین فارسی پنجشنبه، ۲۱ بهمن ماه در آستانه فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، از مردم انقلابی و شهیدپرور شهرستان ملایر دعوت کرد در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضوری باشکوه داشته باشند.

وی با بیان اینکه دهه فجر طلوع خورشید انقلاب اسلامی و طلیعه تحقق خواست و اراده مردم بر سرنوشت خویش است، افزود: در طول چند دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مردم فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی با درک عمیق و درست مقتضیات زمان و نیاز کنونی جامعه ایران به اتحاد و همدلی تحت لوای مقام معظم رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، همواره ثابت کرده‌اند که راه امام راحل و شهیدان را ادامه میدهند و لحظه‌ای از ارزش‌های اسلام و انقلاب دست نمیکشند.

این مقام مسئول ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران در بیش از چهار دهه، همواره از پشتیبانی و حمایت مردمی برخوردار بوده و جلوه‌های بی‌نظیری از این حمایت و اعتماد مردمی را در صحنه‌های مختلف شاهد بوده‌ است.

فارسی تصریح کرد: حضور حماسی و پرشور مردم بزرگ ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بار دیگر حماسه‌ای بی‌بدیل از وحدت و همدلی خلق می‌کنند و زمینه یاس و نا امیدی دشمنان و عزت و سربلندی بیش از پیش ایران اسلامی را فراهم می‌کند.

سرپرست فرمانداری ویژه ملایر اظهار کرد: حال که قطار انقلاب در چهل و سومین ایستگاه مقتدرانه خود در مقابل هجمه‌های سنگین دشمنان به راه خود ادامه می‌دهد، بدون شک راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایش عظیم شوکت و اقتدار ایران اسلامی است که به سردمداران استکبار جهانی می‌فهماند هیچ قدرتی نمی‌تواند ملت بزرگ ایران اسلامی را از راه افتخارآمیز و روبه پیشرفت خود بازدارد.

وی با گرامیداشت یوم‌الله ۲۲ بهمن و پاسداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا، از تمامی آحاد مردم مومن و شهیدپرور ملایر برای شرکت پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد تا با حضور حماسی خود برگ زرین دیگری که مزین با گام‌های استوار و عزم و اتحاد ملت ایران است، بر اوراق دفتر پرافتخار انقلاب اسلامی نقش بندد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن