اقتصادی

توزیع ۲۷۲ تُن برنج تنظیم بازاری در فروشگاه‌های ملایر

مدیر جهاد کشاورزی ملایر از توزیع ۲۷۲ تن برنج تنظیم بازاری تایلندی و هندی در فروشگاه های ملایر به عنوان سهمیه اسفند ماه خبر داد و گفت: با پیگیری که توسط مباشرین مورد تایید جهاد کشاورزی صورت گرفته است 272 تن برنج در تنظیم بازاری در حال توزیع بین خریداران است.

سید مهدی میرباقری در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین، با بیان اینکه قیمت هر کیلو برنج تایلندی ۱۲ هزار و۵۰۰ تومان و قیمت هر کیلو برنج هندی ۲۴ هزار تومان اعلام شده است، افزو: مردم می‌توانند از ۴۰ فروشگاه اعلام شده در سطح شهرستان مثل فروشگاه کارکنان دولت واقع در میدان آزادگان ملایر، فروشگاه فرهنگیان، فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش و … برنج را خریداری کنند.

وی با اشاره به اینکه سهمیه ماه گذشته شهرستان ملایر در زمینه تأمین برنج تنظیم بازاری ۹۰ تُن بود که توزیع شد، اظهارکرد: تلاش ما کسب رضایت و رفاه حال مردم در زمینه تامین کالاهای اساسی است.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود در زمینه تامین میوه شب عید بیان کرد: ۳۰۰ تُن پرتقال و سیب، شامل ۲۰۰ تُن پرتقال و ۱۰۰ تُن سیب به منظور تامین میوه شب عید شهروندان تامین شده است.

میرباقری با بیان اینکه هماهنگی های لازم انجام و مقرر شده است با همکاری شهرداری و شرکت تعاونی روستایی، غرفه های را برای عرضه میوه شب عید در سطح شهرستان از ۲۰ اسفند ماه در سطح شهرستان در نظر بگیریم، خاطرنشان کرد: قیمت نهایی سیب و پرتقال هنوز اعلام نشده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن