اجتماعی

اتمام آموزش غیرحضوری مدارس از روز آینده


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مدارس همدان از آغاز فعالیت مدارس به صورت حضوری با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از روز آینده خبرداد .

به گزارش پایگاه خبری همدان‌آنلاین، عبدالله جعفری گفت: با اعلام ستاد استانی مدیریت و کنترل بیماری کرونا ویروس استان از روز یکشنبه، ۸ اسفندماه، برنامه استمرار جریان آموزش وپروررش مدارس به شرح ذیل می باشد:

۱.با رعایت دستورالعمل الگوی فعالیت آموزشی و تربیتی مدارس در دوران کرونا و دستورالعمل(۰۶)تمامی مدارس به شکل حضوری و با گروه بندی های مورد نظر در این دستورالعمل می باشند.
۲.در شهر های رزن، فامنین و درگزین که در حال حاضر با شرایط رنگ بندی قرمز این بیماری هستند روند آموزش و پرورش دوره ی پیش دبستانی وابتدایی فقط در مناطق شهری به صورت غیر حضوری و در سایر دوره ها و روستاهای این شهرستان ها به شکل حضوری خواهد بود.
۳.فعالیت مهدهای کودک در شهرهای با وضعیت رنگ بندی قرمز کرونایی با 25 درصد ظرفیت و در سایر رنگ بندی شهر ها با ظرفیت کامل با رعایت دستور العمل های ابلاغی فعالیت خواهند نمود.
۴. خوابگاه های مدارس شبانه روزی ها در شهر های با رنگ بندی قرمز با ظرفیت ۳۰ درصد، نارنجی 50 درصد و در سایر شهر ها با ۷۰ درصد ارایه خدمات خواهند داشت.

وی خاطر نشان کرد : همچنان رعایت شیوه نامه های بهداشتی از طرف آحاد جامعه ی فرهنگیان شریف و دانش آموزان گرامی،توجه جدی به انجام واکسیناسیون افراد و غربالگری روزانه دانش آموزان و همکاران فرهنگی در مدارس مورد تاکید است

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن