اقتصادی

محرومیت زدایی و تقویت گروه های جهادی در اولویت اهداف سپاه

فرمانده سپاه ناحیه ملایر بیان کرد: افزایش و هدفمند سازی اقدامات بسیج در بحث محرومیت زدایی و تقویت گروه های جهادی از اولویت ها و اهداف مهم کاری در سپاه ناحیه ملایر به شمار می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین سرهنگ پاسدار علی اصغر فارسی پنجشنبه ۱۲ اسفند ماه در جلسه نشست خبری به مناسبت ” هفته پاسدار”، خاطرنشان کرد: هدف اصلی ما خدمت بی منت و صادقانه به مردم در راستای اهداف انقلاب و به منظور ارتقای جایگاه نظام است.

وی با بیان اینکه برای تحقق ” حاکمیت جهانی انقلاب” باید اقدامات خود را از کف جامعه شروع کنیم و پله پله ارتقا دهیم تا زمینه ساز حکومت جهانی باشیم، خاطرنشان کرد: انسجام بین اقشار مختلف بسیج در سطح جامعه و سازمان دهی آنها در مسیر خدمات رسانی به مردم، تقویت بسیج ادارات، کارخانجات و اصناف و معنویت افزایی، ایجاد روحیه ایثار و فداکاری در بین اقشار مختلف بسیج و پایگاه‌های بسیج در اولویت کاری ما قرار دارد.

این مقام مسئول با بیان اینکه در بحث خدمت رسانی به مردم به پایگاه های بسیج ادارات سرکشی می‌کنیم، اظهار کرد: گروه های جهادی ما بدون محدودیت و آتش به اختیار در بحث محرومیت زدایی و حل مشکلات مردم ورود پیدا می‌کنند و ما طبق تاکیدات مقام معظم رهبری، به دنبال امید آفرینی و محرومیت زدایی هستیم.

فارسی افزود: طی سه سال اخیر در بحث مقابله با کرونا، گروه‌های جهادی بسیجی اقدامات ماندگار فراوانی را در حوزه‌های مختلف انجام دادند و این اقدامات همچنان ادامه دارد.

وی به فعال سازی گردان های مختلف بسیجی در راستای ارائه خدمات جهادی و اقدامات امنیت ساز اشاره و تاکید کرد: هر چقدر آسیب‌های اجتماعی کم و محرومیت زدایی بیشتر شود، امنیت ما پایدارتر خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر افزود: انجام اقدامات فرهنگی، اجتماعی و تربیتی در حوزه اقشار ۲۲ گانه بسیج با ارائه خدمات جهادی و تخصصی در عرصه های مختلف در دستور کار ما قرار دارد.

فارسی خاطرنشان کرد: در بحث رسیدگی به محلات آسیب پذیر، برنامه‌های متعددی تدوین شده است و به جدیت این برنامه‌ها را در پنج محله آسیب پذیر شهر، پیگیری می‌کنیم و در تلاش هستیم با کمک مردم محلات، بسیجیان و گروه‌های تخصصی اقدامات فراوانی را در حوزه جهاد آموزشی به انجام برسانیم.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: با توجه به اینکه حفاظت و حراست از انقلاب و دستاوردهای آن برعهده سپاه است، بنابراین سپاه برای دفاع از انقلاب هیچ مرز ایران نمی شناسد و هر جایی که مردم و کشور تهدید شوند، سپاه و بسیج برای دفاع حضور پیدا می‌کنند.

فارسی به بدنه مردمی سپاه و بسیج اشاره کرد و افزود: در حال حاضر انقلاب اسلامی ایران به سراسر جهان صادر شده است و در دنیا نقش آفرینی می کند و پاسداران در این عرصه همواره در کنار نظام و انقلاب بوده اند و خود را متعلق به بدنه نظام و انقلاب می‌دانند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر در ادامه به تشریح برنامه های شاخص ” هفته پاسدار” در سطح شهرستان ملایر پرداخت و خاطرنشان کرد: این هفته ۱۳ اسفندماه شروع شده و تا ۱۸ اسفندماه ادامه پیدا می کند، در بحث خدمات رسانی برنامه های متنوعی تدوین شده است که از جمله آن می توانیم به ارائه میز خدمت پزشکی و ارائه مشاوره رایگان روان شناسی در محلات کم برخوردار و توزیع بسته های کمک معیشتی بین خانواده‌های نیازمند اشاره کنیم.

وی خاطر نشان کرد: شرکت در نماز جمعه و دیدار با امام جمعه، برگزاری جشن میلاد امام حسین علیه السلام در روز پاسدار، افتتاح چند کارگاه متنوع تولیدی ادای احترام به مقام شامخ شهدا، برگزاری رزمایش درختکاری، برگزاری پویش نذر خون و حضور پاسداران در مرکز اهدای خون، سرکشی از خانواده معظم پاسداران، انعکاس فعالیت های گوناگون سپاه در عرصه های مختلف در فضای مجازی به صورت گسترده و حضور پاسداران در مساجد سطح شهر به منظور تحقق ” جهاد تبیین” برنامه‌های ما در هفته گرامیداشت “مقام پاسدار” است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن