فرهنگ و هنر

۲۸۲ اتاق برای اسکان مسافران نوروزی در ملایر

روز گذشته در نخستین روز از سال نو، فرماندار ویژه ملایر با حضور در مبادی ورودی شهر از اولین مسافران نوروزی که وارد «جهان شهر ملایر» شدند، با اهدای سوغات و صنایع دستی شهرستان استقبال کرد.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین؛سلمان اسماعیلی دوشنبه یکم فروردین ماه،همراه با جمعی از مسئولین، به صورت نمادین در مبادی ورودی شهر، از اولین مسافران نوروزی که وارد شهر جهانی ملایر شدند، با اهدای سوغات و صنایع دستی ملایر و اجرای برنامه فرهنگی حاجی فیروز استقبال کردند.

وی در حاشیه این آئین با خوش‌آمدگویی به مسافران نوروزی، شهر جهانی ملایر را دارای ظرفیت‌های ویژه تاریخی و طبیعی گردشگری و دو برند جهانی مبلمان منبت و انگور دانست و گفت: تمامی تمهیدات و اقدامات لازم که می‌تواند سفر خوبی را برای مردم و مسافران نورزوی رقم بزند، در این شهرستان اندیشیده شده است.

اسماعیلی با بیان اینکه بازارهای ملایر از جمله بازار مبل و منبت با برند جهانی به روی مسافران باز است، بیان کرد: از همه هموطنان‌ دعوت می‌کنیم به شهر جهانی ملایر سفر کنند.وی ادامه داد: تعداد ۲۸۲ اتاق توسط بخش دولتی و خصوصی برای اسکان و پذیرایی از مسافران نوروزی در شهرستان ملایر پیش‌بینی شده است.

گفتنی است؛ در این مراسم توسط فرماندار و مسئولین شهرستان از مسافرین نوروزی با اهدا بسته سوغات محلی شهرستان استقبال شد همچنین با نواختن ساز و دهل و اجرای برنامه حاجی فیروز رنگ و بوی نوروزی دو چندان شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن