اجتماعی

راه‌اندازی نهضت بکارگیری نخبگان الزامات مسئولین ملایر

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به اینکه منویات رهبر معظم انقلاب در تحقق شعار امسال نباید زمین بماند، گفت: باید نسبت به تحقق تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی تعصب داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین ، سلمان اسماعیلی یکشنبه ۱۴ فروردین ماه، در نخستین نشست شورای اداری ملایر در سال جدید، افزود: مدیران برای تحقق شعار سال انقلابی و جهادی وارد میدان شوند.وی بیان کرد: سال‌ها شعار رهبر فرزانه انقلاب بر زمین مانده و حرکت جدی نشد، امسال باید برای تحقق این شعار بجنگیم و نسبت به تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی تعصب داشته باشیم.اسماعیلی افزود: راه‌اندازی یک نهضت بکارگیری نخبگان و جوانان و آسان‌سازی در صدور مجوزهای کسب و کار در این شهرستان از الزامات در راستای تحقق شعار سال است.

فرماندار ملایر ادامه داد: قانون تولید جهش دانش‌بنیان توسط مجلس نهایی شده است که در راستای تحقق شعار می‌تواند دست ما را باز کرده و به ما کمک کند.

وی با بیان اینکه هر مدیری به اندازه سهم خود باید برای تحقق شعار سال تلاش کند، این یک مطالبه جدی است،اظهارکرد: در تحقق شعار سال و تحول در این شهرستان؛ باید به یک سند و نقشه راه برسیم.اسماعیلی بیان کرد: در این راستا با زحمات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و سایر دستگاه‌های ذیربط، اولین نسخه از برنامه عملیاتی پیشرفت ملایر با برش ۱۴۰۱ آماده شده و صد درصد باید به سمت اجرا برویم.

وی خاطرنشان کرد: سهم استان همدان در رشد اقتصادی کشور در سال جدید ۷.۵ درصد هدفگذاری شده که باید تلاش کنیم سهم خودمان را در این ۷.۵ درصد محقق کنیم، راه اساسی آن این است که مردم و سرمایه بخش خصوصی را پای کار بیاوریم.

این مقام مسئول گفت: ایجاد اشتغال اولویت دیگر در سال ۱۴۰۱ است که باید از ۲۳ هزار شغل سهم مصوب استان همدان، سهم خود را در این اشتغال و حتی بیشتر از آن محقق کنیم.

وی در ادامه افزود: نهضت ملی ساخت مسکن اولویت دیگر مدیران در سال جدید است که سهم ملایر هنوز نهایی نشده، اما پیش‌بینی ما ۱۳ هزار واحد مسکونی است و تا پایان فروردین امسال ۵۵۲ واحد مسکونی در این شهرستان کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی اظهار کرد: پس از دو سال وقفه، امسال به همت و تلاش دولت سیزدهم و اجرای موفقیت‌آمیز واکسیناسیون و کاهش محدودیت‌ها، شاهد سفرهای نوروزی بودیم که با تلاش مجموعه این شهرستان؛ ملایر نمره قابل قبولی در سفرهای نوروزی کسب کرد.

اسماعیلی یادآور شد: با تلاش‌های صورت گرفته چهارشنبه آخر سال، تعطیلات نوروز و ۱۳ فروردین روز طبیعت را با کمترین حاشیه و مشکل به انجام رساندیم.

وی افزود: مردم بااصالت، نخبه، بافرهنگ، دلسوز، قانع و همراه، با تکیه بر اعتقادات و باورها همواره کنار این نظام و انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و هیچ تهدید و تحریمی موجب نشد آنها از صحنه کنار بروند.

فرماندار ملایر با تاکید بر اینکه امروز نوبت من و شماست که انقلابی باشیم، انقلابی بمانیم و انقلابی عمل کنیم،گفت:پای‌بندی جدی و عملی به اصول بنیادین اسلام و انقلاب، حرکت به سمت تحقق آرمان‌های انقلاب، انجام کار جهادی و تحول‌خواهی از جمله شاخص‌های انقلابی‌گری و مدیران انقلابی است.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: نترسیدن مدیران از تحول، ایجاد رضایت‌مندی، طراحی کارهای بزرگ، قدرت ریسک‌پذیری عالمانه و تلاش برای احقاق حقوق مردم از شروط اساسی تحول در این شهرستان است و قطعا بدون مدیریت عالمانه، خیرخواهانه و دقیق نمی‌توانیم به تحول برسیم.

وی ادامه داد: اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره، رونق تولید، فعال‌سازی بخش خصوصی، برپایی پنج میز خدمت در ماه مبارک رمضان در مساجد حاشیه شهر و دیدار چهره به چهره با مردم برای حل مشکلات و فعال کردن شورای اطلاع‌رسانی از جمله اقدامات مهم در سال جاری است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: روابط عمومی‌ها خط مقدم جهاد تبیین هستند و در این راستا موظف‌اند اقدامات و خدمات دستگاه مربوطه را به سمع و نظر مردم برسانند و با خبرنگاران و اصحاب رسانه تعامل داشته باشند و از آنها کمک بگیرند.

این مقام مسئول بیان کرد: با سیاست‌ها و راهبردهای خوب دولت مردمی و مجموعه اقدامات، شرایط خوبی در کشور و پیرو آن در شهرستان قابل پیش‌بینی است و مدیران باید تلاش کنند سهم ملایر را در طرح‌ها، اعتبارات و سایر حوزه‌ها جذب کنند، ما نیز پشتیبان آنها هستیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن